Η Μεγάλη Τρίτη είναι αφιερωμένη στην σκληρή καταγγελία του Χριστού
κατά των θρησκευτικών αρχηγών του Ισραήλ αλλά περιέχει την παραβολή των
δέκα παρθένων, την παραβολή των δέκα ταλάντων αλλά και ένα από τα
μεγαλύτερα εμπορικά χιτ όλων των εποχών, το Τροπάριο της Κασσιανής.
Δεν είναι πολύ γνωστό πως ο Χριστός, εκτός από τους δώδεκα μαθητές, είχε και δέκα μαθήτριες.
Οι δέκα μαθήτριες ήταν παρθένες αλλά τις έτρωγε το πράγμα τους και έψαχναν άνδρα να το δώσουν.
Οι μαθητές του Χριστού ήταν εντελώς μουρόχαβλοι και δεν συγκινούνταν από τις δέκα παρθένες μαθήτριες που τους κωλοτρίβονταν συνέχεια και φορούσαν στρινγκ επειδή ήταν πυρωμένες οι καψερές.
Οπότε, οι δέκα παρθένες μαθήτριες του Χριστού άρχισαν να παίζουν με όποιον αρσενικό περνούσε από μπροστά τους, ενώ τα βράδια έτριβαν η μια το τιτί της άλλης για να βρουν λίγη παρηγοριά.
Μόλις ο Χριστός πήρε χαμπάρι πως οι μαθήτριές Του το τρίβουν το πιπέρι, τις απέβαλε από το παρθεναγωγείο Του.
Αυτή είναι η παραβολή των δέκα παρθένων.
Το δίδαγμα είναι πως οι γυναίκες πρέπει να κάνουν έρωτα με όποιον γουστάρουν και να μην δίνουν λογαριασμό σε κανέναν.
Η παραβολή των δέκα ταλάντων είναι χαζή και αντικαπιταλιστική, οπότε την προσπερνώ.
Η Κασσιανή γεννήθηκε πολλούς αιώνες μετά τον Χριστό και –εκτός του ότι ήταν από πλούσια οικογένεια- ήταν και πολύ όμορφη. Ήταν δηλαδή η Όλγα Κεφαλογιάννη της εποχής.
Βέβαια, η Κασσιανή, σε αντίθεση με την Όλγα, ήταν και κουλτουριάρα.
Όταν ο αυτοκράτορας Θεόφιλος έψαχνε γυναίκα για να παντρευτεί και να νοικοκυρευτεί, εντυπωσιάστηκε από την Κασσιανή που ήταν τρελό μωρό.
Ο Θεόφιλος πλησίασε την Κασσιανή και της είπε πως «από μια γυναίκα ήρθαν στον κόσμο τα κακά».
Η Κασσιανή -που δεν μασούσε τον κώλο της- του απάντησε πως «Και από μια γυναίκα ήρθαν τα καλά».
Κανονικά, θα έπρεπε να του πει «αφού από μια γυναίκα ήρθαν στον κόσμο τα κακά, εσύ γιατί ψάχνεις γυναίκα για να παντρευτείς; Παντρέψου τον Μήτσο να είσαι ήσυχος.».
Ο Θεόφιλος θύμωσε από την γαμάτη απάντηση της Κασσιανής και δεν έβαλε το γοβάκι στο πόδι της αλλά πήγε και παντρεύτηκε την Θεοδώρα που είχε κονδυλώματα.
Στη συνέχεια, η Κασσιανή έφτιαξε ένα κοινόβιο –επειδή ήταν αναρχικιά-, ενώ το έριξε στα ποιήματα και πήρε το Νόμπελ Λογοτεχνίας.
Βέβαια, η παράδοση λέει πως ο Θεόφιλος συνέχισε να είναι καψούρης με την Κασσιανή και πήγε στο αναρχικό μοναστήρι της, για να την δει για τελευταία φορά πριν πεθάνει.
Η Κασσιανή ήταν μόνη της στο κελί της και έγραφε το τροπάριό της αλλά, μόλις αντιλήφθηκε πως έρχεται ο Θεόφιλος, πήγε και κρύφτηκε μέσα στην ντουλάπα που ήταν τίγκα στην ναφθαλίνη επειδή η Κασσιανή είχε σηκώσει τα χειμερινά.
Μπαίνει ο Θεόφιλος στο κελί της Κασσιανής, δεν βλέπει κανέναν, βάζει τα κλάματα που ο μαλάκας -από έναν εγωισμό- έχασε την θεογκόμενα, και στη συνέχεια γράφει ένα στίχο στο χειρόγραφο της Κασσιανής που ήταν πάνω στο τραπέζι, δίπλα στην φρουτιέρα.
Καθώς έβγαινε από το δωμάτιο, ο Θεόφιλος πήρε χαμπάρι την Κασσιανή που ήταν στην ντουλάπα –έβηχε η Κασσιανή για να τον κάνει να ανοίξει την ντουλάπα και να πέσει στην αγκαλιά του- αλλά ήταν τόσο ζώον που, αντί να ανοίξει την ντουλάπα, σηκώθηκε και έφυγε.
Αυτές οι ιστορίες έχουν σκοπό να γεμίζουν τις γυναίκες ενοχές για το σώμα τους και τις επιθυμίες τους -και να τις κάνουν να αισθάνονται αμαρτωλές-, αλλά, ευτυχώς, οι περισσότερες γυναίκες σήμερα δεν μασάνε με τέτοιες παπαριές και φιστικώνονται αβέρτα.
pitsirikos
Δεν είναι πολύ γνωστό πως ο Χριστός, εκτός από τους δώδεκα μαθητές, είχε και δέκα μαθήτριες.
Οι δέκα μαθήτριες ήταν παρθένες αλλά τις έτρωγε το πράγμα τους και έψαχναν άνδρα να το δώσουν.
Οι μαθητές του Χριστού ήταν εντελώς μουρόχαβλοι και δεν συγκινούνταν από τις δέκα παρθένες μαθήτριες που τους κωλοτρίβονταν συνέχεια και φορούσαν στρινγκ επειδή ήταν πυρωμένες οι καψερές.
Οπότε, οι δέκα παρθένες μαθήτριες του Χριστού άρχισαν να παίζουν με όποιον αρσενικό περνούσε από μπροστά τους, ενώ τα βράδια έτριβαν η μια το τιτί της άλλης για να βρουν λίγη παρηγοριά.
Μόλις ο Χριστός πήρε χαμπάρι πως οι μαθήτριές Του το τρίβουν το πιπέρι, τις απέβαλε από το παρθεναγωγείο Του.
Αυτή είναι η παραβολή των δέκα παρθένων.
Το δίδαγμα είναι πως οι γυναίκες πρέπει να κάνουν έρωτα με όποιον γουστάρουν και να μην δίνουν λογαριασμό σε κανέναν.
Η παραβολή των δέκα ταλάντων είναι χαζή και αντικαπιταλιστική, οπότε την προσπερνώ.
Η Κασσιανή γεννήθηκε πολλούς αιώνες μετά τον Χριστό και –εκτός του ότι ήταν από πλούσια οικογένεια- ήταν και πολύ όμορφη. Ήταν δηλαδή η Όλγα Κεφαλογιάννη της εποχής.
Βέβαια, η Κασσιανή, σε αντίθεση με την Όλγα, ήταν και κουλτουριάρα.
Όταν ο αυτοκράτορας Θεόφιλος έψαχνε γυναίκα για να παντρευτεί και να νοικοκυρευτεί, εντυπωσιάστηκε από την Κασσιανή που ήταν τρελό μωρό.
Ο Θεόφιλος πλησίασε την Κασσιανή και της είπε πως «από μια γυναίκα ήρθαν στον κόσμο τα κακά».
Η Κασσιανή -που δεν μασούσε τον κώλο της- του απάντησε πως «Και από μια γυναίκα ήρθαν τα καλά».
Κανονικά, θα έπρεπε να του πει «αφού από μια γυναίκα ήρθαν στον κόσμο τα κακά, εσύ γιατί ψάχνεις γυναίκα για να παντρευτείς; Παντρέψου τον Μήτσο να είσαι ήσυχος.».
Ο Θεόφιλος θύμωσε από την γαμάτη απάντηση της Κασσιανής και δεν έβαλε το γοβάκι στο πόδι της αλλά πήγε και παντρεύτηκε την Θεοδώρα που είχε κονδυλώματα.
Στη συνέχεια, η Κασσιανή έφτιαξε ένα κοινόβιο –επειδή ήταν αναρχικιά-, ενώ το έριξε στα ποιήματα και πήρε το Νόμπελ Λογοτεχνίας.
Βέβαια, η παράδοση λέει πως ο Θεόφιλος συνέχισε να είναι καψούρης με την Κασσιανή και πήγε στο αναρχικό μοναστήρι της, για να την δει για τελευταία φορά πριν πεθάνει.
Η Κασσιανή ήταν μόνη της στο κελί της και έγραφε το τροπάριό της αλλά, μόλις αντιλήφθηκε πως έρχεται ο Θεόφιλος, πήγε και κρύφτηκε μέσα στην ντουλάπα που ήταν τίγκα στην ναφθαλίνη επειδή η Κασσιανή είχε σηκώσει τα χειμερινά.
Μπαίνει ο Θεόφιλος στο κελί της Κασσιανής, δεν βλέπει κανέναν, βάζει τα κλάματα που ο μαλάκας -από έναν εγωισμό- έχασε την θεογκόμενα, και στη συνέχεια γράφει ένα στίχο στο χειρόγραφο της Κασσιανής που ήταν πάνω στο τραπέζι, δίπλα στην φρουτιέρα.
Καθώς έβγαινε από το δωμάτιο, ο Θεόφιλος πήρε χαμπάρι την Κασσιανή που ήταν στην ντουλάπα –έβηχε η Κασσιανή για να τον κάνει να ανοίξει την ντουλάπα και να πέσει στην αγκαλιά του- αλλά ήταν τόσο ζώον που, αντί να ανοίξει την ντουλάπα, σηκώθηκε και έφυγε.
Αυτές οι ιστορίες έχουν σκοπό να γεμίζουν τις γυναίκες ενοχές για το σώμα τους και τις επιθυμίες τους -και να τις κάνουν να αισθάνονται αμαρτωλές-, αλλά, ευτυχώς, οι περισσότερες γυναίκες σήμερα δεν μασάνε με τέτοιες παπαριές και φιστικώνονται αβέρτα.
pitsirikos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου