ΑΚΟΝΙΣΤΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΝΑ ΣΦΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Εάν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μάτια σας για να βλέπετε, τότε θα τα χρειαστείτε για να κλάψετε


Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Για το ψυχιατρείο ο Βενιζέλος. "Δεν αναφέρετε το όνομα μου" λέει στην Π.Γ. του ΠΑΣΟΚ

«Δεν αναπαράγετε αυτά που λέω. Πάτε και λέτε ότι θέλετε στις δηλώσεις σας. Λέτε τα δικά σας. Κανένας δεν λέει το όνομά μου, δεν παραπέμπει στις δικές μου παρεμβάσεις. Μόνος μου προσπαθώ, κανένας σας δεν με βοηθάει», τόνισε απευθυνόμενος στα μέλη του πολιτικού συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, στη συνεδρίαση της Δευτέρας, αμέσως μετά τις ευρωεκλογές, ο Ευάγγελος Βενιζέλος.
Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, σε ένα ξέσπασμα μεγαλείου, υπογράμμισε ότι «Δεν με διαβάζετε, δεν κοιτάτε τις συνεντεύξεις και τις δηλώσεις μου, με τις οποίες άλλαξα το πολιτικό κλίμα», για να προσθέσει ότι . Μόνο ο Δημήτρης (Καρύδης) και η Αφροδίτη (Αλ Σάλεχ) επικαλούνται όσα δηλώνω».
Αυτά είπε ο Ευάγγελος Βενιζέλος στα μέλη του πολιτικού συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ και εκείνα με τη σειρά τους έμειναν με το στόμα ανοιχτό, έπειτα από το «μάλωμα» και τα παράπονα που άκουγαν από τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ. «Μπορώ να πω ότι μας θύμισε εκείνο το ‘‘εγώ ο μελλοντικός ηγέτης παράταξης’’ που είπε μετά τον καφέ, αλλά δεν γινόταν να πούμε το παραμικρό, παρά να κάνουμε υπομονή να τελειώσει η συνεδρίαση», έλεγε χαρακτηριστικά ένα στέλεχος του ΠΑΣΟΚ.
«Κοιταζόμασταν μεταξύ μας και προσπαθούσαμε να μην γελάσουμε», έλεγε ένα άλλο στέλεχος , το οποίο προφανώς δεν βίωνε για πρώτη φορά ένα αντίστοιχο ξέσπασμα μεγαλείου από τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ. Το γεγονός βέβαια ότι το ΠΑΣΟΚ έπεσε και επίσημα σε μονοψήφια ποσοστά, είναι αρκετό από μόνο του για να δείξει ότι στο ΠΑΣΟΚ υπάρχει θέμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου