ΑΚΟΝΙΣΤΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΝΑ ΣΦΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Εάν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μάτια σας για να βλέπετε, τότε θα τα χρειαστείτε για να κλάψετε


Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Ο πέλεκυς της μεταρρύθμισης ή κατά κόσμον "ΤΟ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΤΟΥ ΒΟΡΙΔΗ"

·
tsekoyri

Του Θωμά Σίδερη


Ο Μάκης Βορίδης δεν πήρε υπουργική καρέκλα. Αλλά δεν πειράζει, ξέρει να περιμένει. Εξάλλου, το τσεκούρι του, καμουφλαρισμένο κατάλληλα, μπορεί να γίνει δυνητικά ο πέλεκυς της μεταρρύθμισης στα χέρια της δικομματικής πλέον κυβέρνησης.
Το “τσεκούρι για τους προσκυνημένους” το εντόπισα προ κεντροδεξιόστροφου ανασχηματισμού σε ένα παλιατζίδικο. Και μάλιστα, σε περίοπτη θέση.


Ο παλιατζής μού είπε πως πήγε αυτοπροσώπως ο Αντώνης Σαμαράς πριν κάνα δυο εβδομάδες και παρακαλούσε να το αγοράσει. Έδινε γη και ύδωρ. Ο παλιατζής όμως αρνήθηκε. “Όσο παλιώνει, τόσο μεγαλώνει η αξία του”.


Τι το ιδιαίτερο έχει σαν τσεκούρι, τον ρώτησα.



“Ετούτο το τσεκούρι εδώ, που θέλεις ν’ αγοράσεις
με ιστορίες δεξιών ο θρύλος το ‘χει ζώσει
κι όλοι το ξέρουν πως αυτός που κάποια φορά το ‘χε
προσκυνημένο αριστερό ζητούσε να πλακώσει”, μου απάντησε ο παλιατζής.


Πες μου ειλικρινά, του λέω, είναι όντως το τσεκούρι του Βορίδη;


“Ως πρώην (;) ακροδεξιός κατέβαινε στους δρόμους
κι ως δεξιός ακτιβιστής συχνά παραληρούσε
με ένα δίκοχο παλιό ψηλά πάνω στους ώμους
και με τους παρακρατικούς συχνά συνομιλούσε”, επέμεινε ο γέρος παλαιοπώλης.


Εγώ όμως, ως άπιστος Θωμάς, δεν έλεγα να τον πιστέψω. Τότε ο παλαιοπώλης αποφάσισε να μου δείξει τα σημάδια:


“Σκύψε και δες τη φράση εδώ που έχει χαραγμένη
τα χρόνια που ήταν πρόεδρος του Εθνικού Μετώπου
έχω και την κουκούλα του που πάει μαζί πακέτο
να τη φορά ο Σαμαράς για το καλό του τόπου”.


Εγώ δεν κατάφερα να πείσω τον παλιατζή ή δεν είχα τα απαιτούμενα χρήματα για να αγοράσω το μοναδικό κειμήλιο του δεξιού ακτιβισμού. Για όποιον άλλον ενδιαφέρεται όμως και νομίζει ότι μπορεί να το αποκτήσει, ας επικοινωνήσει μαζί μου για να του δώσω τα στοιχεία του γέρου παλαιοπώλη.


Πηγή:trenomag.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου