ΑΚΟΝΙΣΤΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΝΑ ΣΦΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Εάν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μάτια σας για να βλέπετε, τότε θα τα χρειαστείτε για να κλάψετε


Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Τον πούλο, υπήκοοι…..

Χτες ,προχτές, κάποια από αυτές τις ήμερες τέλος πάντων ξέρω γω ,ήταν μια πολύ κακή ημέρα για την ελληνική δημοκρατία.
ΣΩΠΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ!
Το γνωστό υπερσόου dancing with the stars δεν μεταδόθηκε γιατί στη θέση του έβαλαν τα γνωστά βαρετά κοστουμαρισμένα ανθρωπάκια και χαχαχα χουχουχου, τι λέει ο μπουμπούκος ρε μαλάκα,άνοιξε την τιβι ,πολύ γέλιο σε λέω!
Μωρό μου τι να φορέσω σήμερα το βράδυ που θα βγούμε για ποτάκι;Την Παπαρήγα τη βαρέθηκα τόσα χρόνια,ειλικρινά μωρό μου . Α να χαθεί η σαχλή.
Βγάλε μια φωτογραφία τα αποφάγια μας να τα ανεβάσω στο φεις ,στο τουιτα ,στο ινστα ,στο ταμπλρρρρ ,στο γκουγκλε πλας ,στον κώλο μου ,κάτι άκουσα για μια σούπερ προσφορά της cosmote, έρχεται και η ανάπτυξη από του χρόνου ,άντε γιατί με κούρασε όλο αυτό το καταθλιπτικό σκηνικό της δυστυχίας των λαϊκιστών που δεν έχουν λεφτά για ένα κινητό της προκοπής και φωνάζουν στα κανάλια.
Όχι πάλι μπουζούκια Κυριακάτικα! Χτες ήμασταν στην Πάολα ρε γαμώτο, ρε γαμώτο, ρε γαμώτο ,ρε γαμώτο,πάμε για καμιά γκουρμεδιά σήμερα ,ρε γαμώτο ρε συ, αυτός ο Τσίπρας πόσο ΠΑΣΟΚ πια;Δείξε ρε ΣΥΡΙΖΑ λίγη αγάπη ρε γαμώτο να γουστάρουμε ,ποιος τη γαμάει τη μαυρίλα.Σκάσε!Όπου να ναι έρχονται τα πιτόγυρα. Με κούρασες ρε γαμώτο.
Ωραίο το τριάρι που μου άφησε ο μπαμπάς γιαβρί μου, αλλά κλάσεις ανώτερες οι ευκαιρίες καριέρας στην κομματική νεολαία. Α να χαθείς ζώον,δεν έχω ανάγκη τα φράγκα σου. Αγάπη ψάχνω κι ας είναι σε γκαρσονιέρα, αλλά χωρίς τον μαλάκα παρακαταθήκη.
Πάλι γάμησε ο Ολυμπιακός γατααααακια.Ρε σκατόγαυρε κάτσε να φτιάξει η ΑΕΚΑΡΑ το νέο της γήπεδο να δεις τι πόνο θα μοιράσει με τη βοήθεια του λάου της-και του μαρμαρωμένου βασιλιά της.
ΠΩ ΠΩ, σπέρνει η καινούρια Ferrari ,εγώ είδα μια προχτές στη Βάρη ,άντε να να βγούμε από την κρίση να βλέπουμε συχνότερα τέτοια εργαλεία στους δρόμους ,καλά ρε τα χώνουν στον Στουρνάρα που τον ψήφισε ο κόσμος;
Γαμώτο σήμερα τα μαγαζιά ήταν κλειστά πάνω που είχα μια όρεξη να ξετινάξω το aticca για να ξεχαστώ λίγο από τα καθημερινά μου προβλήματα και κατέληξα να μιζεριάζω με τη βουλή το βράδυ. Έλα μη μιζεριάζεις ,δίπλα περιφέρεται ο τηλεοπτικός γαμίκουλας σε τιμή ευκαιρίας.
Περπατώ μακριά από την καθημερινότητα, για να ψωνίσω με την ησυχία μου και φτηνά και τρελά κομμάτια σχεδιαστών στις εκπτώσεις.Fack,δεν πήραμε μέρος στον  μαραθώνιο και χάσαμε την ευκαιρία να φωτογραφηθούμε με κανένα διάσημο.Η Μπακογιάννη μου αρέσει τελευταία,ίσως η μόνη πολιτικός που δεν καταφεύγει σε φτηνούς λαϊκισμούς.
Ρε μαλάκα θα πάμε Βραζιλία με την εθνική ,το διανοείσαι;Τι;Ο προϋπολογισμός δεν εγκρίνεται από την Ε.Ε ;Έλα και είχα μια φαγούρα…
Άκου ένα φιλοσοφημένο που διάβασα στο φεις:ακόμα και η sim δέχεται μόνο δυο φορές το ίδιο λάθος και εμείς συγχωρούμε ξανά και ξανά. Τι έγραψε ο άνθρωπος ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε.Φτάνει πια με τα πολιτικά σας, βαρεεεεεθηκααααααααααααααααααααα.Θέλω τη μυκονό μου πίσω!ΜΕ ΑΚΟΥΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕ;
Και η ζωή συνεχίζεται ,παρόλο που το γαμημένο ρολόι της σταμάτησε να μετράει ώρες ,μετράει μόνο ηλίθιες κυριακάτικες ψωνισμένες ζωές, λίγο πριν το χρονομετρημένο τέλος τους .

noumero11

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου