ΑΚΟΝΙΣΤΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΝΑ ΣΦΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Εάν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μάτια σας για να βλέπετε, τότε θα τα χρειαστείτε για να κλάψετε


Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Αρνήθηκε να πληρώσει μαύρο σουάπ του Σημίτη στην Deutsche Bank ο Βαρουφάκης! Να γιατί του επιτέθηκαν οι μπράβοι των Βρυξελλών!

ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΣ, ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ…
Εντέλει η μαζική επίθεση που δέχθηκε ο Γιάννης Βαρουφάκης από τους μπράβους των Βρυξελλών αλλά και τα ντόπια υποκείμενα τους, είχε μια απλή, απλούστατη εξήγηση που ουτε ο ίδιος την κατάλαβε αμέσως.
Όλα ξεκίνησαν από τις συζητήσεις των τεχνικών κλιμακίων σχετικά με την ρευστότητα και τις υποχρεώσεις του Ελληνικού δημοσίου, όπου πρόεκυψε κάτι που έχει αποκαλύψει το Ολυμπία εδώ και καιρό: Η πληρωμή τόκων για ένα μαύρο σουάπ που είχε συνάψει ο Σημίτης ΑΠ’ ΕΥΘΕΙΑΣ με την Deutsche Bank για να εξοφληθούν Γερμανοί προμηθευτές του δημοσίου το 1999. Το σουάπ αυτό είχε μεταφερθεί νύχτα σε υποκατάστημα της Γερμανικής τράπεζας εκτός Ευρώπης και τα τοκοχρεωλύσια ερχόντουσαν με την μορφή «φιρμανιού» απ’ ευθείας στο Ελληνικό υπουργείο οικονομικών. Όπου βέβαια το πλήρωναν χωρίς κανέναν έλεγχο, οι συνεργατες του Σημίτη, που όλως τυχαίως …………..
……..
μονοπωλούσαν από το 2009 και μετά την καρέκλα. Ήτοι, Παπακωνσταντίνου, Βενιζέλος, Στουρνάρας, Χαρδούβελης. Χωρίς να περνά από κανέναν ελεγκτικό μηχανισμό, στην κυριολεξία κατω από την μυτη της ΕΕ. Όπως ακριβώς έγινε με τα σουάπς της Goldman Sachs.
Μολις έγινε αντιληπτό από τους «θεσμούς» ότι οι εν λόγω υποχρεώσεις δεν θα πληρωνόντουσαν, αμέσως έπεσε «σύρμα» στην Γερμανία. Και εκεί άρχισαν πρώτα οι εκβιαστικές δηλώσεις Σόιμπλε για να ακολουθήσει το πρωτοφανές νταβατζηλίκι στον Βαρουφάκη, που πραγματικά θύμισε μπράβους τοκογλύφων.
Αυτή ήταν η αιτία, αφού το χρέος του Σημίτη μπορεί να εξοφληθεί νύχτα μόνον από Σαμαροβενιζέλους ή πανικόβλητους πολιτικούς. Και φυσικά από τους νεοφασίστες του Ποταμιού, που αποτελούν την πρωτη επιλογή των τοκογλύφων για συγκυβερνηση, ώστε να καλυφθούν τα εγκλήματα Σημίτη.
 anhsyxia.wordpress.com

5 σχόλια:

  1. Γεια σας

    Είμαι ένα άτομο που προσφέρει διεθνή δάνεια.
    Με ένα κεφάλαιο που θα χρησιμοποιηθεί για τη χορήγηση δανείων μεταξύ
    ιδιωτών βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, που κυμαίνονται από € 5.000 έως € 800.000
    όλοι οι σοβαροί άνθρωποι είναι στις πραγματικές ανάγκες, το ποσοστό
    το ενδιαφέρον είναι 3% ετησίως. Χορηγούμε δάνεια Χρηματοοικονομικά, Υποθήκη, Δάνειο προς
    Επενδύσεις, δάνειο αυτοκινήτου, προσωπικός δανεισμός. Είμαι
    διαθέσιμη για να ικανοποιήσει τους πελάτες μου σε μέγιστο διάστημα 3 ημερών
    μετά την παραλαβή της αίτησής σας. Κανείς
    να αποφύγετε σοβαρά

    Η ηλεκτρονική μου διεύθυνση: annaaga71@gmail.com

    εγκάρδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σας, είμαι ένα άτομο που προσφέρει διεθνή δάνεια. Με ένα κεφάλαιο το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για τη βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη χορήγηση δανείων μεταξύ ατόμων, που κυμαίνεται από 4000 € έως 500.000 € σε όλους τους σοβαρούς ανθρώπους που βρίσκονται σε πραγματικές ανάγκες, το επιτόκιο είναι 3% ετησίως. «χορηγεί δάνεια Χρηματοπιστωτικά, Υποθήκες, Επενδυτικά Δάνεια, Δάνεια Αυτοκινήτων, Προσωπικά Δάνεια. Είμαι διαθέσιμος για να ικανοποιήσω τους πελάτες μου εντός μέγιστης προθεσμίας 3 ημερών από την παραλαβή της αίτησής σας.
    Περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: dimopouloualexandra71@gmail.com
    Ή επικοινωνήστε μαζί μου από το whatsapp: +306972169483

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σας, είμαι ένα πρόσωπο που προσφέρει διεθνή δάνεια. Με ένα κεφάλαιο που θα χρησιμοποιηθεί για βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα δάνεια μεταξύ ατόμων, το οποίο κυμαίνεται από 4.000 έως 500.000 ευρώ σε όλους τους σοβαρούς ανθρώπους και στις πραγματικές ανάγκες, το επιτόκιο είναι 3% ετησίως. "Χρηματοπιστωτικά δάνεια, υποθήκες, δάνεια επένδυσης, δάνεια αυτοκινήτου, προσωπικά δάνεια Είμαι διαθέσιμος για να ικανοποιήσω τους πελάτες μου εντός 3 ημερών από την παραλαβή του αιτήματός σας.
    Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο dimopouloualexandra71@gmail.com
    Ή επικοινωνήστε μαζί μου με το WhatsApp: +306972169483

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τέλος του έτους πίστωσης για όλους

    Γεια σας, είμαι ένα πρόσωπο που προσφέρει διεθνή δάνεια. Με ένα κεφάλαιο που θα χρησιμοποιηθεί για βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα δάνεια μεταξύ ατόμων, το οποίο κυμαίνεται από 4.000 έως 500.000 ευρώ σε όλους τους σοβαρούς ανθρώπους και στις πραγματικές ανάγκες, το επιτόκιο είναι 3% ετησίως. "Χρηματοπιστωτικά δάνεια, υποθήκες, δάνεια επένδυσης, δάνεια αυτοκινήτων, προσωπικά δάνεια Είμαι διαθέσιμος για να ικανοποιήσω τους πελάτες μου εντός 3 ημερών από την παραλαβή του αιτήματός σας.
    Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο dimopouloualexandra71@gmail.com
    Ή επικοινωνήστε μαζί μου με το WhatsApp: +306972169483

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επείγον δάνειο: caravellamariepierre@gmail.com

    Γεια σας, Ιδιαίτερα σε όλη την Ευρώπη και σε ολόκληρο τον κόσμο (Γαλλία, Βέλγιο, Ελβετία, Ρουμανία, Ιταλία, Ισπανία, Καναδάς, Πορτογαλία, Λουξεμβούργο, Γουιάνα, Ρεϊνιόν, Μαγιότ, Γουαδελούπη, Μαρτινίκα, Γαλλική Πολυνησία, Νέα Καληδονία ...) , Έβαλα στη διάθεσή σας ένα δάνειο που κυμαίνεται από 3.000 € uro έως 500.000 ευρώ με πολύ απλές συνθήκες με επιτόκιο 2%. Επίσης, πραγματοποιώ επενδύσεις και δάνεια μεταξύ ατόμων κάθε είδους. Προσφέρω πιστώσεις βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μου απευθείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: caravellamariepierre@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή