ΑΚΟΝΙΣΤΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΝΑ ΣΦΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Εάν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μάτια σας για να βλέπετε, τότε θα τα χρειαστείτε για να κλάψετε


Παρασκευή 10 Απριλίου 2015

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΤΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΑΓΟΡΕΣ!

Του Κάπα Σαρδάμ
Από τον Κύριο Ημών Ιησού πήραμε την παρακάτω βαρυσήμαντη συνέντευξη, που δέχθηκε να μας παραχωρήσει αποκλειστικά μέσω email:
ΞΕΚΑΡΦΩΤΗΣ: Κύριε, σύμφωνα με έκθεση του ΟΗΕ, ενώ έχουμε...
αύξηση του παγκόσμιου ΑΕΠ κατά 3,4%, η φτώχεια μαστίζει μεγάλο μέρος του πλανήτη, αλλά την ίδια ώρα οι πλούσιοι πλουτίζουν συνεχώς μέσω των χρηματιστηρίων… Τι απαντάτε;
ΙΗΣΟΥΣ: Έχω πάρει ήδη θέση στις προγραμματικές δηλώσεις μου στην Επί του Όρους ομιλία. Αλλά με την ευκαιρία που μου δίνετε, θέλω να υπενθυμίσω τη θέση μου για τον πλούτο, επικαλούμενος το περιστατικό που κατέγραψε στο ρεπορτάζ του ο ευαγγελιστής Ματθαίος (βλέπε 19, 21 ). Όταν με πλησίασε στην Ιερουσαλήμ ένας πλούσιος Εβραίος νεαρής ηλικίας λέγοντάς μου ότι θεωρεί τον εαυτό του τέλειο, αφού τηρεί τον Παλαιό Νόμο, αυτόν του Μωυσέως, του απάντησα: «Ει θέλεις τέλειος είναι, ύπαγε πώλησόν σου τα υπάρχοντα και δος πτωχοίς, και έξεις θησαυρόν εν ουρανώ, και δεύρο ακολούθει μοι!». Ε, δεν με ξαναπλησίασε!...
ΞΕΚΑΡΦΩΤΗΣ: Οι πλούσιοι λένε ότι ο πλούτος τους είναι ευλογία Θεού…
ΙΗΣΟΥΣ: Το έχω ακούσει κι εγώ να ανακυκλώνεται από τα εβραϊκών συμφερόντων μίντια. Το διαψεύδω κατηγορηματικά! Υπάρχει ασυμβίβαστο! Ένα από τα βασικά μου συνθήματα επί της Γης ήταν ότι είναι πιο εύκολο να περάσει μια τρίχα καμήλας από το άνοιγμα της βελόνας παρά να εισέλθει πλούσιος εις την Βασιλείαν των Ουρανών! Αυτά όμως δεν τα παίζουν τα συστημικά Μέσα!
ΞΕΚΑΡΦΩΤΗΣ: Κύριε, πώς σκέπτεσθε να πολιτευθείτε μετά την Ανάστασή σας;
ΙΗΣΟΥΣ: Λυπούμαι γιατί οι αγορές έχουν φθάσει σε τέτοιο σημείο Ύβρεως ώστε να παίζουν τον ρόλο θεοτήτων! Αντί να ομνύουν οι πάντες εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος προσκυνούν τη Standard & Poor’s, τη Morgan Stanley και τη Fitch!
ΞΕΚΑΡΦΩΤΗΣ: Κύριε, μόνο σε σας ελπίζουμε πια για να αντιμετωπισθούν οι ύαινες των αγορών. Αλήθεια, την Πεντηκοστή θα εμφανισθείτε στους μαθητές σας;
ΙΗΣΟΥΣ: Οι Θεσμοί έχουν βάλει βέτο, αλλά εγώ θα εκπληρώσω τα λεχθέντα υπό των Γραφών και θα εμφανισθώ σε καταυλισμό Παλαιστίνιων προσφύγων στη Γάζα ανασταίνοντας τα 645 σκοτωμένα παιδιά από τους ισραηλινούς βομβαρδισμούς. Αυτά τα παιδιά θα είναι τώρα οι μαθητές μου…
ΞΕΚΑΡΦΩΤΗΣ: Δηλαδή θα συνεχίσετε το σωτηριολογικό σας έργο!
ΙΗΣΟΥΣ: Φυσικά! Παρότι η Wall Street μού διεμήνυσε μέσω του ΔΝΤ ότι πρέπει να περικόψω τα προγράμματα ίασης των λεπρών, των τυφλών, των παραλυτικών και γενικά να παγώσω τον πολλαπλασιασμό των άρτων και των ιχθύων, γιατί –λέει– λειτουργώ εις βάρος της ανταγωνιστικότητας, εγώ θα συνεχίσω!
ΞΕΚΑΡΦΩΤΗΣ: Στο σημερινό φύλλο η «Wall Street Journal» φιλοξενεί άρθρο του γνωστού χρηματιστή Λύκου, ο οποίος ζητάει να σταματήσετε και τα προγράμματά σας για τη σωτηρία της ψυχής!
ΙΗΣΟΥΣ: Με αυτούς δεν μπορώ να συνεννοηθώ καν! Μάλιστα, ο επικεφαλής οικονομολόγος ενός μεγάλου hedge fund μου έστειλε sms ζητώντας μου να του αποκαλύψω πόσο κοστίζει μια ψυχή!
ΞΕΚΑΡΦΩΤΗΣ: Δεν… ήξερε;
ΙΗΣΟΥΣ: Όχι! Δεν είχε! Και νόμιζε πως πωλείται στις αγορές!
ΚΑΡΦΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου