ΑΚΟΝΙΣΤΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΝΑ ΣΦΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Εάν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μάτια σας για να βλέπετε, τότε θα τα χρειαστείτε για να κλάψετε


Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

Ο νοσηρός ΣΥΡΙΖΑ

Τελικά ήταν τόσο εύκολο. Μία καταγγελία Δραγασάκη στη βουλή, και μία δήλωση Σκουρλέτη σε μία εκπομπή ήταν αρκετές για να λειτουργήσουν τα αντανακλαστικά του εισαγγελέα και να ελέγξει το πεντακάθαρο πολιτικό σύστημα. Είδατε που δεν θέλατε να πάρει ψήφο εμπιστοσύνης η κυβέρνηση; Αμέσως δούλεψε η Δικαιοσύνη.
Τώρα ο Άρειος Πάγος καλεί τους παραπάνω, και μερικούς ακόμα ίσως, βουλευτές να του καταθέσουν ντοκουμέντα και ονόματα.
Η χώρα είναι τόσο μικρή που γνωριζόμαστε όλοι με τα μικρά μας ονόματα. Εκτός από το δικό μου δηλαδή γιατί είμαι κουκουλοφόρος του διαδικτύου.
Και μόνο οι νομοθεσίες που πέρασαν νύχτα στη βουλή και ήταν αποδεδειγμένα υπερβολικά βολικές, για συγκεκριμένους κάθε φορά επιχειρηματίες, θα έλεγε κανείς πως θα αρκούσαν για τον εισαγγελέα.
Και μόνο τα δημοσιεύματα των τελευταίων μηνών για τον υπουργό Δικαιοσύνης Χαράλαμπο Αθανασίου και τη φωτογραφική διάταξη που αποφυλάκισε έμπορο ναρκωτικών, περνώντας από το θερινό τμήμα της βουλής, θα έλεγε κανείς  πως θα αρκούσαν για να κινητοποιηθεί η ανεξάρτητη Δικαιοσύνη.
Και μόνο η δικογραφία Μιχελάκη για χρηματισμό του πρώην βουλευτή από υπόδικο επιχειρηματία, για να καταθέσει ερώτηση στη βουλή υπέρ των συμφερόντων του δεύτερου, θα έλεγε κανείς πως θα ωθούσε την εισαγγελία να ωθήσει με τη σειρά της την διερεύνηση της υπόθεσης.
Αυτά και μόνο δεν έφταναν, κατά τον Άρειο Πάγο, για να δημιουργηθεί νοσηρό κλίμα. Ούτε οι συμπεριφορές, εντός βουλής, βουλευτών που στα κόμματά τους “είναι και δεν είναι”, όπως και βουλευτών που μέχρι να ανεξαρτητοποιηθούν έκαναν ακριβώς το ίδιο. Δεν αρκούσαν τα παραπάνω για να διαπιστώσει ο Άρειος Πάγος την καλλιέργεια νοσηρού κλίματος και να το διερευνήσει.
Ή έστω όταν ο ίδιος ο πρωθυπουργός κατηγορεί την αξιωματική αντιπολίτευση για σχέσεις με την τρομοκρατία. Να μια ευκαιρία να κινητοποιηθεί η Δικαιοσύνη!
Όμως όχι. Η ώρα να ερευνηθούν οι σχέσεις της μαφιοκρατίας με τις μαριονέτες που χειρίζονται στο κοινοβούλιο είναι τώρα. Με το βλέμμα στην προεδρική εκλογή και τη “σύγκρουση” με το ΔΝΤ. Με τις οποίες η κυβέρνηση Σαμαρά δεν παίζει.
Ας είναι.
Ας είναι αυτό ένα από τα τελευταία κόλπα που θα δοκιμάσει η συγκυβέρνηση, πριν πάρει την άγουσα. Για τα αποχωρητήρια.
Ωστόσο, η αυθόρμητη αυτή κινητοποίηση της Δικαιοσύνης να εξετάσει τώρα, και με τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να υποχρεούνται να κάνουν την δουλειά της εισαγγελίας και να αποδείξουν τις καταγγελίες, ενώ τόσα χρόνια δεν έχει εξετάσει ούτε ένα σοβαρό πολιτικό σκάνδαλο αυτοβούλως, μου θυμίζει ένα παλιό ανέκδοτο.
Ένας τύπος συνάντησε μέσα σε ένα τραίνο έναν πασίγνωστο μάγο. Ο μάγος ταξίδευε αμέριμνος, μέχρι που ο τύπος πάει κοντά του και του λέει:
- “Μάγε μου, είμαι θαυμαστής σας. Θα μπορούσατε να μου κάνετε ένα κόλπο;”
- “Όχι τώρα φίλε μου, είμαι απασχολημένος.”
- “Μα, μόνο ένα!”
- “Σου είπα φίλε, όχι τώρα.”
-Μάγε σε παρακαλώ, είμαι μεγάλος θαυμαστής σου. Δεν μπορώ να φύγω εάν δεν μου κάνεις τουλάχιστον ένα κόλπο.”
- “Καλά εντάξει. Αλλά μόνο ένα. Πάμε στην τουαλέτα.”
Όταν μπήκαν μέσα, του λέει ο μάγος:
- “Κατέβασε το παντελόνι σου. Τώρα το βρακί σου. Και τώρα σκύψε. Νιώθεις το δακτυλάκι μέσα στο κωλαράκι σου;”
-“Ναι, ναι!!!”
-“Τώρα κοίτα τα χεράκια μου!”
Κοιτάξτε τώρα και τη Δικαιοσύνη.
rebeliskos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου