Πηγή: «Δρόμος της Αριστεράς»
Ο τίτλος είναι από εύστοχο σχόλιο ανθρώπου που είδε με ποιον τρόπο η προεκλογική αφίσα του Ποταμιού έχει αντιγράψει διαφήμιση για... τσάντες. Στη θέση του μοντέλου ποζάρει ανέμελα ο... μεγάλος αρχηγός που θέλει «να τα αλλάξει όλα» χωρίς να «καταστρέφει την Ελλάδα», μπηχτή που απευθύνεται στον ΣΥΡΙΖΑ που, προφανώς, είναι ο καταστροφέας.
Tο Ποτάμι, ένα κόμμα-κατασκευή, είναι προφανές ότι «πουλάει» τον εαυτό του σαν ένα οποιοδήποτε προϊόν: Μια τσάντα εν προκειμένω. Προφανώς έγινε πρώτα έρευνα αγοράς, βρέθηκε η συνταγή που θα μπορούσε να αγγίξει ένα κρίσιμο τμήμα των ψηφοφόρων, επιλέχθηκαν τα κατάλληλα συνθήματα και οι «θέσεις» που καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών. Να ταιριάζει με το σύγχρονο life style.
Κάθε εποχή έχει και το κόμμα-σφήνα που βοηθά, ως από μηχανής θεός, την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος.
Κάποτε ήταν η Πολίτική Άνοιξη του Σαμαρά, ακολούθησε το ΛΑΟΣ, ξεπετάχτηκε η Χρυσή Αυγή, έγινε η παρθενογένεση του Ποταμιού. Δεν ξέρω αν προσέξατε ότι έχει τερματιστεί η ανελέητη προβολή του νέο-ναζιστικού κόμματος. Θυμάστε ότι το 2102 βλέπαμε παντού χρυσαυγίτες;
Το προϊόν Ποτάμι πέραν της trendy παρουσίας που στοχεύει σε μερίδα της νεολαίας και ψηφοφόρων των βορείων προαστίων που βλέπουν πολύ μπανάλ να ψηφίσουν κάποιο από τα άλλα κόμματα, ποντάρει όλο και πιο πολύ στον συντηρητισμό. Δεν είναι τυχαίο ότι μεγάλο μέρος της προεκλογικής του εκστρατείας γίνεται με την προβολή σποτ με ηλικιωμένους που μιλούν για τις καταθέσεις τους -που είναι δικές τους. Σαφής πάλι ο υπαινιγμός για τους «κομμουνιστές που θα μας πάρουν τις καταθέσεις»...
Από την άλλη, το προϊόν-Ποτάμι επειδή δεν θέλει να έχει ημερομηνία λήξης και να πάρει παράταση (σαν το παστεριωμένο γάλα κρατάει και λίγη «αριστεροσύνη» για την επόμενη μέρα), ελπίζοντας πως θα έχει τις κρίσιμες έδρες στη Βουλή ώστε να έχει λόγο στον σχηματισμό και την πολιτική της επόμενης κυβέρνησης.
Είναι σαφές ότι κάτι τέτοιο είναι ευκταίο και από τους πρώην(;) εργοδότες του κ. Θεοδωράκη.
Καλό είναι, πάντως, στους σχεδιασμούς τους να μην ξεχνούν:
«Το lifestyle είναι μαγικό. Από μηδενικό σε κάνει νούμερο»...
Ο τίτλος είναι από εύστοχο σχόλιο ανθρώπου που είδε με ποιον τρόπο η προεκλογική αφίσα του Ποταμιού έχει αντιγράψει διαφήμιση για... τσάντες. Στη θέση του μοντέλου ποζάρει ανέμελα ο... μεγάλος αρχηγός που θέλει «να τα αλλάξει όλα» χωρίς να «καταστρέφει την Ελλάδα», μπηχτή που απευθύνεται στον ΣΥΡΙΖΑ που, προφανώς, είναι ο καταστροφέας.
Tο Ποτάμι, ένα κόμμα-κατασκευή, είναι προφανές ότι «πουλάει» τον εαυτό του σαν ένα οποιοδήποτε προϊόν: Μια τσάντα εν προκειμένω. Προφανώς έγινε πρώτα έρευνα αγοράς, βρέθηκε η συνταγή που θα μπορούσε να αγγίξει ένα κρίσιμο τμήμα των ψηφοφόρων, επιλέχθηκαν τα κατάλληλα συνθήματα και οι «θέσεις» που καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών. Να ταιριάζει με το σύγχρονο life style.
Κάθε εποχή έχει και το κόμμα-σφήνα που βοηθά, ως από μηχανής θεός, την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος.
Κάποτε ήταν η Πολίτική Άνοιξη του Σαμαρά, ακολούθησε το ΛΑΟΣ, ξεπετάχτηκε η Χρυσή Αυγή, έγινε η παρθενογένεση του Ποταμιού. Δεν ξέρω αν προσέξατε ότι έχει τερματιστεί η ανελέητη προβολή του νέο-ναζιστικού κόμματος. Θυμάστε ότι το 2102 βλέπαμε παντού χρυσαυγίτες;
Το προϊόν Ποτάμι πέραν της trendy παρουσίας που στοχεύει σε μερίδα της νεολαίας και ψηφοφόρων των βορείων προαστίων που βλέπουν πολύ μπανάλ να ψηφίσουν κάποιο από τα άλλα κόμματα, ποντάρει όλο και πιο πολύ στον συντηρητισμό. Δεν είναι τυχαίο ότι μεγάλο μέρος της προεκλογικής του εκστρατείας γίνεται με την προβολή σποτ με ηλικιωμένους που μιλούν για τις καταθέσεις τους -που είναι δικές τους. Σαφής πάλι ο υπαινιγμός για τους «κομμουνιστές που θα μας πάρουν τις καταθέσεις»...
Από την άλλη, το προϊόν-Ποτάμι επειδή δεν θέλει να έχει ημερομηνία λήξης και να πάρει παράταση (σαν το παστεριωμένο γάλα κρατάει και λίγη «αριστεροσύνη» για την επόμενη μέρα), ελπίζοντας πως θα έχει τις κρίσιμες έδρες στη Βουλή ώστε να έχει λόγο στον σχηματισμό και την πολιτική της επόμενης κυβέρνησης.
Είναι σαφές ότι κάτι τέτοιο είναι ευκταίο και από τους πρώην(;) εργοδότες του κ. Θεοδωράκη.
Καλό είναι, πάντως, στους σχεδιασμούς τους να μην ξεχνούν:
«Το lifestyle είναι μαγικό. Από μηδενικό σε κάνει νούμερο»...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου