ΑΚΟΝΙΣΤΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΝΑ ΣΦΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Εάν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μάτια σας για να βλέπετε, τότε θα τα χρειαστείτε για να κλάψετε


Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Όμορφή μου, Κατερίνα (Παναγοπούλου),του μπαξέ μου καρδερίνα

ΚΑΙ ΕΝΩ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΝΑΝ ΣΚΑΣΜΟ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟΥ «ΖΗΡΙΔΗ», ΚΑΝΕΙΣ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΠΕΡΑ: STAR, ΑΤΗΕΝΣ VOICE, FREE SUNDAY  

ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ, ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ Η ΗΡΩΙΔΑ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΑΣ ΔΗΜΟΥΛΙΔΟΥ 

Γράφει ο BADDOG

Αντιγραφή από τη σελίδα της Κατερίνας Παναγοπούλου στο facebook· για την ακρίβεια από (μία από τις πολλές) αναδημοσίευση της ανάρτησής της, μια και δεν τυγχάνω «φίλος» της: «"Δώστε μου σας παρακαλώ πίσω το γκλομπ κυρία μου" και μία υστερική συνδικαλίστρια να του ουρλιάζει να τον προσβάλει και αυτός να επιμένει να της ζητάει ευγενικά πίσω το γκλομπ. "να έρθει να μου το πάρει" ούρλιαζε προκλητικά η συνδικαλίστρια.Το σκηνικό που εκτυλίσσεται καθημερινά έξω από το υπουργείο Οικονομικών με 10 καθαρίστριες (τις μετράω ΚΑΘΕ φορά που πάω στο Υπουργείο για ρεπορτάζ) είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Οι γύρω καταστηματάρχες έχουν απηυδύσει, κάθε μέρα η αστυνομία δίνει μάχες για 10 ΜΟΝΟ ΑΤΟΜΑ που ωρύονται με ντουντούκες. Κάποια στιγμή θα πρέπει ν' αποφασίσουμε με ποιον είμαστε. Δεν μπορεί πάντα να κερδίζουν οι μειοψηφίες που φωνάζουν πιο δυνατά». +/- Δείτε τη συνέχεια


Η αλήθεια είναι πως αν αγνοείς ότι το γκλομπ δεν λέγεται γκλομπ, αλλά κλομπ (αγγλιστί club), ή αν δεν γνωρίζεις -τυχαία τα παραδείγματα- τον παρακείμενο του ρήματος απαυδώ (έχω απαυδήσει και όχι έχω απηυδύσει), η δουλειά της καθαρίστριας αποτελεί -μάλλον ήταν, μια και το πουλόβερ της εργασίας στην Ελλάδα έχει ξηλωθεί ολοσχερώς- μία συμβατή επαγγελματική επιλογή.

Ομως, η ζωή είναι πιο σκληρή απ' ό,τι δείχνει: η οικογένειά σου έχει πληρώσει ένα σκασμό λεφτά για να πας στου «Ζηρίδη» (καλή ώρα όπως η Κ.Π.), ενώ της καθαρίστριας όχι. Προνομιούχο σπίτι, δεν είχε ποτέ τέτοια έξοδα. Εχεις σπουδάσει ΜΜΕ στο Πάντειο, όπου έχεις γνωρίσει τον Φώτη Γεωργελέ (καταπώς μαρτυράς, Κατερίνα μου, στο κοινολογημένο βιογραφικό σου). Κι ενώ, λοιπόν, είσαι ξανθούλα και καλοβαλμένη, αρχίζει ο Γολγοθάς: δυο και τρεις δουλειές για να τα βγάλεις πέρα: Star, Athens Voice, Free Sunday... Χωρίς ωράριο. Χωρίς να χτυπάς κάρτα, όπως εκείνες οι βολεμένες καθαρίστριες, που ευτυχώς πάψαμε να τις πληρώνουμε.

Διαβάζω το βιογραφικό σου, Κατερίνα μου και κάθε σου λέξη μού σουβλίζει την καρδιά. Μη νομίζεις, δεν είμαστε όλοι οι άντρες γουρούνια... Εσύ, η καλοβαλμένη ξανθούλα, άλλα σχέδια έκανες εκεί ψηλά, στο ροζ συννεφάκι σου. Ονειρευόσουν διάφορα και προπάντων να υπηρετήσεις τη δημοσιογραφία... Ήγουν (επίτηδες το πετάω το αρχαϊκό, για να μην μας καταλαβαίνουν αυτές οι υστερικές -κι αγράμματες, προσθέτω εγώ- καθαρίστριες...) να ελέγχεις την εξουσία. Όπου εξουσία: το υπουργείο Οικονομικών, του οποίου το ρεπορτάζ καλύπτεις, και η ΕΛ.ΑΣ.

Ωστόσο, αυτή η κακούργα η ζωή σε φέρνει με τη χλωρίνη στο χέρι, να ξεπλένεις την εικόνα του μπάτσου (που μιλάει ευγενικά) και στο σύρμα με την μπουγάδα ν' απλώνεις και τους Στουρναροσταϊκουρομητσοτάκηδες. Κάτι μου λέει, Κατερίνα μου, ότι θα είσαι η ηρωίδα στο επόμενο βιβλίο της Χρύσας Δημουλίδου. Θα σε διαβάζει η Λίτσα από τον Νέο Κόσμο και θα μοιράζεται τη συγκίνησή της με την κομμώτρια που της φιλάρει το μαλλί. Θα βυθίζεται στις σελίδες με τα υπαρξιακά σου η Γωγώ από την Καστέλλα και θα ξεχνάει ότι έχει ροσμπίφ στο φούρνο.

Οσο για τις υστερικές καθαρίστριες, κι εμένα μ' έχουν βγάλει από τα ρούχα μου, διότι έχουν μείνει πίσω... στην εποχή της σκούπας... Αντί να κάθονται σπίτια τους και ν' ανεβάζουν selfies στο facebook, κατεβαίνουν στο κέντρο και κόβουν τη δουλειά των καταστηματαρχών. Που, υπό άλλες συνθήκες, θα ξεπουλούσαν στο λεπτό! Το δίκιο σου βουνό, Κατερίνα μου.

Πράγματι, Κατερίνα μου, κάποια στιγμή πρέπει ν' αποφασίσουμε με ποιον είμαστε... Είναι αδιανόητο η μειοψηφία να επιβάλλει τις απαρχαιωμένες απόψεις της στην πλειοψηφία αυτών με τις δύο και τρεις δουλειές.

ΥΓ.: Κατερίνα μου, δεν είμαι ρουφιάνος, αλλά αυτό πρέπει να σ' το πω, ότι μια λαϊκιά [sic], ξέρεις... μια απ' αυτές τις δέκα καθαρίστριες, μόλις έμαθε τι έγραψες, είπε: «Άσε μας, κουκλίτσα μου...». Τέλος συζήτησης.
 harddog-sport

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου