Ο “κολλητός” του Σαμαρά, Φαήλος Κρανιδιώτης, δημοσίευσε ένα ακόμη κείμενο που προσεγγίζει τους ομοϊδεάτες του της Χρυσής Αυγής.
Κάποτε ο Μακεδονομάχος Σαμαράς έφτιαξε
ένα κομματίδιο, ονόματι “Πολιτική Άνοιξη” (“Χρυσή Άνοιξη” θα πήγαινε
καλύτερα στο ακροδεξιό ρατσιστικό αυτό μόρφωμα), που το αποτελούσαν οι
Φαήλοι, Χρύσανθοι και τ’ άλλα τα καλά παιδιά και θα κάνανε το Ορθόδοξο
Τόξο που θα μας προστάτευε απ’ όλους τους κακούς, από Βορρά και εξ
Ανατολών. Ο “κολλητός” του Σαμαρά, Φαήλος Κρανιδιώτης, δημοσίευσε ένα
ακόμη κείμενο που προσεγγίζει τους ομοϊδεάτες του της Χρυσής Αυγής.
Φαήλος έφα:
«Σε τι διαφέρουν και σε τι μοιάζουν οι παιδεραστές διδάσκοντες πάσης βαθμίδας της εκπαίδευσης και οι «γενίτσαροι» αποδομητές;
«Σε τι διαφέρουν και σε τι μοιάζουν οι παιδεραστές διδάσκοντες πάσης βαθμίδας της εκπαίδευσης και οι «γενίτσαροι» αποδομητές;
Η βασική διαφορά είναι ότι τους
πρώτους, αν τους είχαμε πάρει χαμπάρι εξαρχής, δεν θα τους προσλαμβάναμε
να τους πληρώνει ο λαός. Τους δεύτερους, όμως, ενώ ξέρουμε πολύ καλά τι
καπνό φουμάρουν και τα μισελληνικά χούγια τους, τους βάζουμε στο
μισθολόγιο και τους εξασφαλίζουμε λαμπρή καριέρα. Τους δε πρώτους, μόλις
τους τσακώσουμε να αποπλανούν ανήλικα, τους διαπομπεύουμε και τους
στέλνουμε στην «ψειρού» να παίζουν τις λίλιζες με τον Μπάμπη τον Σουγιά
και τον Χασάν τον δουλέμπορο. Τους δεύτερους τους κάνουμε
πανεπιστημιακούς και βουλευτές.
[…]
Το κράτος -ως το οργανωμένο έθνος- έχει, λοιπόν, αποφασίσει απ’ όταν πήγαμε τα μεμέτια, σπρώχνοντας με το ντουφέκι και το σπαθί, πίσω στην Ασία, τι ανθρώπους θέλει να ανατρέφει. Το λέει καθαρά ο καταστατικός χάρτης. Ο λαός θέλει και έχει αποφασίσει η Παιδεία να βγάζει Ελληνες. Οχι Ουζμπέκους, όχι μηδενιστές, όχι γενίτσαρους, αναρχικούς, σταλινικούς, ναζί ή αφασιακά ανδράποδα. Ελληνες. Και η Ιστορία και η διδασκαλία της είναι βασικό εργαλείο για να ανατρέφεις Ελληνες. Δόξα τω Θεώ, έχουμε πολύ πράγμα, να δίνουμε και ρέστα, για να είναι περήφανη όλη η Ανθρωπότητα για όσα κάναμε από τα βάθη της Αρχαιότητας ως και σήμερα, με τα τεράστια προτερήματα και ελαττώματά μας.
[…]
Η λύση; Αφού δεν διώκεται το μίσος για την πατρίδα, για να τους βάλουμε βαθιά στη φυλακή, πρέπει να έχουν τουλάχιστον την ίδια υπόλοιπη αντιμετώπιση με αυτή για τους παιδεραστές: Διαπόμπευση, κοινωνική απομόνωση και εκδίωξη από την εκπαίδευση. Είναι αδιανόητο ο λαός να μισθοδοτεί τους συκοφάντες του και τους διαφθορείς των παιδιών του. Και εκτός από αδιανόητο, είναι μολυσματικά επικίνδυνο για την συλλογική μας ύπαρξη…»
Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης, λοκατζής.[…]
Το κράτος -ως το οργανωμένο έθνος- έχει, λοιπόν, αποφασίσει απ’ όταν πήγαμε τα μεμέτια, σπρώχνοντας με το ντουφέκι και το σπαθί, πίσω στην Ασία, τι ανθρώπους θέλει να ανατρέφει. Το λέει καθαρά ο καταστατικός χάρτης. Ο λαός θέλει και έχει αποφασίσει η Παιδεία να βγάζει Ελληνες. Οχι Ουζμπέκους, όχι μηδενιστές, όχι γενίτσαρους, αναρχικούς, σταλινικούς, ναζί ή αφασιακά ανδράποδα. Ελληνες. Και η Ιστορία και η διδασκαλία της είναι βασικό εργαλείο για να ανατρέφεις Ελληνες. Δόξα τω Θεώ, έχουμε πολύ πράγμα, να δίνουμε και ρέστα, για να είναι περήφανη όλη η Ανθρωπότητα για όσα κάναμε από τα βάθη της Αρχαιότητας ως και σήμερα, με τα τεράστια προτερήματα και ελαττώματά μας.
[…]
Η λύση; Αφού δεν διώκεται το μίσος για την πατρίδα, για να τους βάλουμε βαθιά στη φυλακή, πρέπει να έχουν τουλάχιστον την ίδια υπόλοιπη αντιμετώπιση με αυτή για τους παιδεραστές: Διαπόμπευση, κοινωνική απομόνωση και εκδίωξη από την εκπαίδευση. Είναι αδιανόητο ο λαός να μισθοδοτεί τους συκοφάντες του και τους διαφθορείς των παιδιών του. Και εκτός από αδιανόητο, είναι μολυσματικά επικίνδυνο για την συλλογική μας ύπαρξη…»
Δημοκρατία Νιουζ
###
[*] Οι αγώνες του Βλάση Γαβριηλίδη
για την ελευθερία της έκφρασης είχαν σκληρό τίμημα. Οι επιδρομές των
εθνικοφρόνων τραμπούκων της εποχής του δεν τον έκαμψαν όμως, ακόμα κι
όταν το 1894 κατέστρεψαν ολοσχερώς τα τυπογραφεία της εφημερίδας του
(«Ακρόπολις»)http://roides.wordpress.com/