ΑΚΟΝΙΣΤΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΝΑ ΣΦΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Εάν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μάτια σας για να βλέπετε, τότε θα τα χρειαστείτε για να κλάψετε


Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Η Ρόζα


“Those who do not move, do not notice their chains.”

Αυτοί που κινούνται, καταλαβαίνουν τις αλυσίδες τους

And now red Rosa has disappeared,
Where she lies nobody knows.
To the poor the truth she taught
The rich hunted and out of this world she was brought.

Brecht, 1919, ‘The ballad of red Rosa’.

“Μια μέρα την είχα δει σε μια μικρή γερμανική πολιτεία, πάνου σε ένα τραπέζι, να μιλάει σε χιλιάδες εργάτες και πεινασμένους. Ήταν αδύναμη, σα ραχητική, φορούσε ένα παλιό σάλι, έτρεμε από το κρύο κι έβηχε. Μα πότε δεν θα ξεχάσω την κραυγή που τινάχτηκε από το ανεμικό της στόμα κι ανέβηκε στον ουρανό: «Ελευτερία, φως, δικαιοσύνη. Να χαθούμε, όλοι αδέλφια, για να σώσουμε τη γης!».
Πολλοί κλαίγαν, άλλοι βλαστημούσαν και φοβέριζαν. Οι καλοθρεμμένοι αστοί περνούσαν και σφύριζαν. Ήρθαν οι αστυφύλακες και την κατέβασαν από το τραπέζι και την πήραν στη φυλακή. Ποτέ δε θα ξεχάσω τη ματιά της προς τους αψηλούς, βάρβαρους στρατιώτες. Έλεος, αγανάχτηση και θλίψη. Σα να μετρούσε πόσο σκοτάδι υπάρχει ακόμα, πόση σκλαβιά και τι αγώνας χρειάζεται!
Μιαν άλλη μέρα: Είχε κηρυχτεί ο παγκόσμιος πόλεμος, τα γερμανικά σιδερόφραχτα στρατεύματα κίνησαν να δρασκελίσουν τα σύνορα και να μπουν στη Ρωσία.
Άξαφνα, μια χλωμή γυναίκα όρμησε, στάθηκε απάνου στα σύνορα κι άνοιξε τα δυο μικρά της αδύναμα χέρια να σταματήσει τους στρατούς που προχωρούσαν. Ήταν η Ρόζα Λούξεμπουργκ.
Τη φυλακίζουν. Από τη φυλακή της κοιτάζει τον ήλιο, τα πουλιά, τα σύννεφα, ακουμπισμένη στα κάγκελα.”

π(Νίκος Καζαντζάκης)

Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου..

     ..ποιός είναι ο πιό βλαξ λαός στον κόσμο;

     Ποιός είναι ο λαός πού ενώ έχει εξαπατηθεί ξανά και ξανά και ξανά και ξανά, είναι έτοιμος να εξαπατηθεί και πάλι,
     ..αρκεί να του τάξουν φύκια για μεταξωτές κορδέλλες;

     Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου, ποιός είναι ο λαός που εξακολουθεί να ''ενημερώνεται'' από τα μεγκάλα-συστημικά-κυβερνητικά κανάλια;
     Πού πιστεύει ακόμα στις προκατασκευασμένες ''δημοσκοπήσεις'';

     Ποιός είναι ο λαός που ενώ έχαψε αμάσητα πρόπερσι τα παραμύθια της Αυτού Χυδαιότητας, όταν ήταν υπουργός οικονομικών, πως με το PSI πάει και τελείωσε  ''σώσαμε την Ελλάδα για πάντα!'', για να αποδειχτούν στην πορεία οικτρά ψέματα και σωτηρία μόνο για τους τοκογλύφους κι αεριτζήδες ''επενδυτές'' του εξωτερικού,

     ..είναι τώρα έτοιμος να ξαναχάψει το νέο παραμύθι που θα του σερβίρουν σήμερα ή αύριο(κυριολεκτικά), πως στις 5 Μαϊου θα αρχίσουν οι συζητήσεις στην Κομισιόν με τις ευλογίες Μέρκελ-Λαγκάρντ για την ΤΑΧΑ ΕΛΑΦΡΥΝΣΗ του ελληνικού χρέους;

     ( Και βιάζονται τόσο πολύ ν' αρχίσουν τις ''συζητήσεις''  ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ, ασχέτως αν και πώς θα τελειώσουν ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΑ,
     ..μπας και μπορέσουν να διασώσουν τον ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑ και καρπαζοεισπράκτορά τους, τον απίθανο αυτόν τύπο που νομίζει πως είναι πρωθυπουργός,
     ..μπας και μπορέσουν να σώσουν αυτόν και το υπόλοιπο ''συνεργείο'' κατοχής που κρατά την χώρα δέσμια στις εντολές τους,
     ..από τον εκλογικό όλεθρο που ανοίγεται μπροστά τους,
     ..κουνώντας και τάζοντας καθρεφτάκια και χάντρες,
     ..τάχα ελαφρύνσεις,, πέτσινα πρωτογενή περισσεύματα, και ντεμέκ ανάπτυξη και άνοδο του ΑΕΠ ! )

     Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου, ποιός είναι ο λαός που θα ακούσει όλα αυτά κι άλλα τόσα ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΙΚΟΣΙ ΜΕΡΕΣ, και θα πέσει ξανά-μανά και πάλι στην παγίδα;

     Άσε! Μη μου πείς!
     Δεν θέλω να ξέρω!..
mandatoforos

Θράκη και ξερό ψωμί!..

     Ο νέος αποπροσανατολισμός, ο νέος αντιπερισπασμός της κοινής γνώμης, βρέθηκε!
     Είναι η Θρακιάδα!..

     Όχι ότι δεν είναι σοβαρό θέμα. Είναι σοβαρότατο. Όμως και τα υπόλοιπα θέματα που ταλανίζουν την κοινωνία είναι εξ΄ ίσου σοβαρά!

     Όπως φερ' ειπείν ο εμπαιγμός των πολιτών που επιχειρήθηκε με το ''κοινωνικό μέρισμα''!
     Όπως ας πούμε η διεθνής ξεφτίλα που έχει προκληθεί με την επιμονή του ''πρωθυπουργού'' στην ύπαρξη τάχα πρωτογενούς πλεονάσματος, όταν οι περισσότεροι διεθνείς οικονομολόγοι τον χλευάζουν,
     ..και επισημαίνουν ότι όχι μόνον δεν υπάρχει πλεόνασμα, αλλά αντίθετα υπάρχει πρωτογενές και δευτερογενές και τριτογενές έλλειμμα, απότοκο της μνημονιακής οικονομικής πολιτικής, και της απροθυμίας της κυβέρνησης να υπερασπιστεί μία κάποια Εθνική οικονομική πολιτική, που θα οδηγούσε όχι στην συρρίκνωση του ΑΕΠ, αλλά στην αύξησή του και σε πραγματική έξοδο από την κρίση!

     Βρέθηκε λοιπόν ο τρόπος που όλα αυτά και άλλα ακόμα, θα πάψουν να τραβούν την προσοχή των πολιτών: βάζεις τα καθεστωτικά ΜΜΕ και τους μισθοφόρους δημοσιογράφους να ασχολούνται καμιά δεκαριά μέρες αποκλειστικά με το θέμα των υποψηφιοτήτων στην Θράκη (Όχι ότι τους νοιάζει! Χ@στηκαν για την Θράκη και για οτιδήποτε εκτός απ' την καρεκλίτσα τους και τα λεφτουδάκια τους! Δεν πα να φορέσουν οι θρακιώτες και κιμονό, και δεν πα να προσαρτηθεί η Θράκη στην Περσία! Το ίδιο τους κάνει! Αυτοί να μην κινδυνεύσουν!),
     ..και μετά όταν ξεφουσκώσει κι αυτό, τραβάς άλλες δέκα μέρες μία Χρυσαυγιάδα Νο2, και τσούπ!... Έφτασαν οι εκλογές!

     Και νομίζεις ότι ο κόσμος ξέχασε τα προβλήματά του, κι ότι θα σε ψηφίσει!
     Βουή σου μαύρη!(που λένε και στο χωριό της ''πρωθυπουργάρας''!) Κούνια που σε κούναγε!
     Πού πας ρε έρμε Καραμήτρο! Το ξέρει η μάνα σου ότι σε χάνει;

     Ο μόνος τρόπος να γλυτώσετε είναι να μην γίνουν εκλογές!
     Για σκεφτείτε το λιγάκι!
     Κάτι θα βρείτε για να τις απαγορεύσετε κι αυτές!
     Με τόση δημοκρατία που σας δέρνει, σας έχουμε και για αυτό, ικανούς!..

mandatoforos

Τί έγινε ρε παιδιά;…

     ..εμείς δεν είχαμε ένα κοτζάμ πρωτογενές πλεόνασμα,
     ..και δεν ξέραμε και τί να το κάνουμε;

     Τί σκ@τά μας λεν οι κουτόφραγκοι;
     Πού το βρήκε εκείνη η Eurostat ότι έχουμε δημοσιονομικό έλλειμμα 12,7% του ΑΕΠ, και συνολικό χρέος 175,1%;
     Και ποιά είναι αυτή πιά που τα ξέρει όλα; Και με τέτοια ακρίβεια!
     Σιγά κυρά μου! Σε ξέρει η μάνα σου; Τί Eurostat  και αηδίες;

     Μπορείς να ξέρεις εσύ περισσότερα απ' το δικό μας παιδί το ψηλό, το τσίλικο, το μπάνικο; Μη λέμε χαζά!

     Τί πάει να πεί δηλαδή ότι το δικό μας το έλλειμμα είναι το δεύτερο χειρότερο όχι μόνο μεταξύ των 18 χωρών της Eυρωζώνης, αλλά και μεταξύ των 28 κρατών όλης της ΕΕ
      Αφού η παλικαρίνα απ' την Καλαμάτα, τούπε λέει το Στουρνάρι ότι έχουμε περίσσεμα! Κι όποιος πεινάει, λέει, νάρθει να πάρει ''συμπλήρωμα''!  Όπως κάναμε στην κατασκήνωση όταν είχε πατάτες τηγανητές!

     Και τί πάει να πεί ότι το χρέος της Ελλάδας αποτελεί νέο πανευρωπαϊκό αρνητικό ρεκόρ;
     Ρε, δεν τ' αφήνετε αυτά μεγάλοι άνθρωποι, που μη δείτε άλλον να προκόψει, μη δείτε κιμπάρη άντρα να πάει μπροστά, με τα success story του και με τα όλα του,
     ..αμέσως να τον κακολογήσετε, να τον ''θάψετε''!  Ντροπή ''κατίνες''!

     Και άντε, ας πούμε ότι έχετε και λίγο δίκιο!   
     Τα λένε αυτά προεκλογικές μέρες;  Τί θέλετε δηλαδήΝα πάθει ο ασίκης κανά στραπάτσο, και να βρεθεί να κοιτάει το ταβάνι του σπιτιού του τ' ανάσκελα;  Αυτό θέλετε;
     Αφού για σάς δουλεύει ο λεβένταρος!  Για την τσεπούλα σας και το καλό σας!  Ναρθούν δηλαδή τίποτε άλλοι και να μπλέξετε;

     Άϊντε λοιπόν, αφήστε τις μ@λακίες, κι ελάτε όλοι μαζί ν' αναφωνήσουμε:
     Ζήτω το πρωτογενές πλεόνασμα! 
     Ζήτω το success story!
     ΖΗΤΩ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΨΕΥΤΑΡΑ!..

mandatoforos

Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Ας ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα...

"Ας ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας, ας ιδιωτικοποιηθεί η Δικαιοσύνη και ο Νόμος, ας ιδιωτικοποιηθεί και το περαστικό σύννεφο, ας ιδιωτικοποιηθεί το όνειρο, ειδικά στην περίπτωση που γίνεται την ημέρα και με τα μάτια ανοιχτά.
 
Και σαν κορωνίδα όλων των ιδιωτικοποιήσεων, ιδιωτικοποιήστε τα Κράτη, παραδώστε επιτέλους την...εκμετάλλευση υμών των ιδίων σε εταιρίες του ιδιωτικού τομέα με διεθνή διαγωνισμό. Διότι εκεί ακριβώς βρίσκεται η σωτηρία του κόσμου…
 
Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα την μάνα που σας γέννησε."
 
Ζοζέ Σαραμάγκου (José Saramago), Συγγραφέας, ποιητής (Βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας)

Και είπεν ο θεός…


Γεννηθήτω…”μέρισμα”.

Και εγένετο.

 Εκκλησίες στολίστηκαν με…


βάγια.

Από το Πολιτικό Κοράκι

Κυβερνητικοί με φράκα.

Κανονιοβολισμοί, παιάνες, αλλαλαγμοί.

Παπαγάλοι και ΜΜΕ σε πλήρη δράση.

“ΠΑΡΤΕ και ΦΑΤΕ”…όλα μαζί.

Οι όφφιδες της παραπλάνησης επί τω έργω.

 

Και πριν καν υλοποιηθεί η πρώτη θεϊκή εντολή,

να κι η δεύτερη.

Γεννηθήτω “ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα”.

Και εγένετο.

Πλήθη απόρων και απορούντων προσκυνούν.

Λαμπάδες υπέρ θεού, ίσα με το συρρικνωμένο μπόϊ τους.

 

Γεννηθήτω “συμψηφισμοί ΦΠΑ”.

Επαγγελματίες λιποθύμησαν.

Μικροεπιχειρηματίες στα τέσσερα κατευθύνονται

στο ναό του προσφάτως αναστηθέντος.

 

Γεννηθήτω “νομιμοποίηση αυθαιρέτων”.

Ομαδική παράκρουση.

Χλιδάτοι, βιλάτοι και καταπατητές είδον το φως.

Οι κόποι τους αμείβονται.

 

Και είπεν ο θεός…

Τέτοιοι μαλάκες μόνο στην Ελλάδα κατοικοεδρεύουν.

Και…άλλαξε πλευρό.

Ο Άρης Σπηλιωτόπουλος είναι πιο ξύλινος και από τον Πινόκιο !!!


Ο Άρης Σπηλιωτόπουλος o Μυκονιάτης, ο πιο ξύλινος  και στημένος πολιτικός από το Big Bang και έπειτα (πιο ξύλινος και από τον Πινόκιο, πιο στημένος και από αυθόρμητη φωτογράφιση της Μενεγάκη), αυτός που πριν από κάθε προεκλογικό tweet του κάνει…


σύσκεψη με τους επικοινωνιολόγους του για το πόσες ψήφους θα του φέρει και πόσες θα του κόψει η κάθε εξωφρενική μπαρούφα που θα ποστάρει, ζητά να φωταγωγηθεί η Αθήνα επειδή λέει ο Παναθηναϊκός κατέκτησε το Κύπελλο Ελλάδας στο ποδόσφαιρο.

by…projector-revolt


Έχει κανείς καμιά αμφιβολία ότι αν αντί για τον τελικό του ποδοσφαίρου χθες είχε τελικό Eurovision και η Ελλάδα έπαιρνε την πρώτη θέση δεν θα ζητούσε το ίδιο; Άλλο target group ψηφοφόρων το ένα, άλλο το άλλο. Αλλά το αποτέλεσμα μετράει. Και δόξα το Θεό (λέμε τώρα) οι τηλεθεατές του Star, των μεσημεριανάδικων και οι eurovisionogroupies είναι πάρα πολλοί για να τους αγνοήσει ο πολιτικός ηγέτης της πόζας, του ακριβού ρολογιού, του σολάριουμ και της trendy ροζ γραβάτας.

Ας θαυμάσουμε μερικά άλλα tweets της προεκλογικής εκστρατείας του Άρη



“Μπλα μπλα μπλα…” Θα μπορούσε να συμπληρώσει πως εύχεται world peace (παγκόσμια ειρήνη) και ότι είναι μια πολύ ωραία ατμόσφαιρα που περνάνε καλά στα παρασκήνια και αυτό βγαίνει στο κοινό. Σταθερές αξίες στις τυποποιημένες φράσεις.

Στόχος: Ψήφοι θρησκόληπτων και ηλικιωμένων που θα δουν την φωτογραφία και θα μπουν “Τι καλό και σεβάσμιο παιδί αυτός ο γκριζομάλλης! Να τον ψηφίσουμε”

Επικοινωνιακή αστοχία: Μικρή δημοφιλία του twitter στο άνωθεν target group



Το δούλεμα αναμενόμενο…



“Μπλα μπλα μπλα…” Και ο Ζαμπούνης ο ίδιος να είσαι, ο Έλληνας εκπρόσωπος του Savoir Vivre, διαβάζοντας την παραπάνω άσχετη, άκαιρη, άσκοπη δήλωση του Άρη που φωνάζει ψηφοθηρία, εντελώς αυθόρμητα κάτι σε πιέζει με τρομερά έντονο τρόπο να ξεστομίσεις ένα μεγαλοπρεπέστατοΣΤΑ @@ ΜΑΣ !!! Τελευταία στιγμή συγκρατείσαι.

Στόχος: Ψήφοι θρησκόληπτων, γιαγιάδων, παππούδων, συναδέλφων του ρασοφόρου εικονιζόμενου, και πελατών των εμπορικών επιχειρήσεων όπου εμφανίζονται οι ρασοφόροι κύριοι.



“Η Αθήνα είναι η γυναίκα που έχω ερωτευθεί πιο πολύ στη ζωή μου”. Κάπου εδώ αρχίζεις πλέον και αντιλαμβάνεσαι τις απαντήσεις των 18χρονων υποψηφίων κοριτσιών των καλλιστείων ως φιλοσοφικές αναλύσεις με επιρροές Νίτσε σε σχέση με τις τυποποιημένες μαλακιούλες του Άρη.

Στόχος: Ψήφοι αναγνωστριών Άρλεκιν και 18χρονων κοριτσιών που ζωγραφίζουν καρδούλες στις ντουλάπες τους και θα ψηφίσουν για πρώτη φορά.



Ο νεοναζί Κασιδιάρης λένε οι δημοσκοπήσεις ότι έχει 7-8%. Ας ποστάρω και μια φωτογραφία με τον Μπουμπούκο να ψαρέψω τίποτα και από τους φασίστες.

Στόχος: Ψήφοι Αιλύνων, Ούγκανων, Μπαλούρδων, Καραβανάδων, Προγονόπληκτων και Νεοφιλελεύθερων αντικομμουνιστών.



Ξύλινο χαμόγελο. Ξύλινη πόζα. Ξύλινο κόνσεπτ φωτογράφισης με ξύλινο βλέμμα προς το μέλλον και τους αυθόρμητους ποδηλάτες έτοιμοι να οργώσουν την Αθήνα του αύριο κάνοντάς την Άμστερνταμ. Φήμες λένε ότι η φωτογραφία (χωρίς τις λεζάντες του Jo Di Graphics) έχει γίνει και γιγαντοαφίσα στο πάρκινγκ του ΙΚΕΑ.

Στόχος: Ψήφοι Ατενίστας, Ποδηλατών, Αμυράδων, Χειμωνέτου, Μετόχων Ποδηλατούπολης.

Το γεγονός ότι οι (χαζο)χαρούμενοι ποδηλάτες με τα νοικιασμένα ποδήλατα που πλαισιώνουν το (χαζο)χαρούμενο βλαχοδήμαρχο δεν αποτελούν αντιπροσωπευτικό δείγμα Αθηναίων πολιτών, αλλά ΔΑΠιτών απολίτιστων, είναι τραγική σύμπτωση.



Αυθόρμητη φωτογραφία, σε αυθόρμητη πόζα, με αυθόρμητο τρέντι σπορ ντύσιμο, σε αυθόρμητο διάλογο στο κινητό, με αυθόρμητο σκεπτικό ύφος, σε αυθόρμητο μέρος του κέντρου της Αθήνας, ενός αυθόρμητο απλού μαχητή των προβλημάτων της Αθήνας.



Καμία ψήφος χαμένη! Δεξαμενές υπάρχουν παντού!

Στόχος: Ψήφοι νοικοκυρών, αποχαυνωμένων fan των μεσημεριανάδικων, των Λαμπίρηδων, των Στεφανίδηδων, των Σεργουλόπουλων και των άλλων “εδώ καράβια χάνονται βαρκούλες αρμενίζουν…”. Στο κάτω κάτω η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ από όπου πηγάζει ο Άρης τα έχει καλά με τέτοιου είδος πολιτιστικά θεάματα.



Μια άσχετη φωτογράφιση του Άρη μας από τα παλιά σε life-style έντυπο που είχε ως αποτέλεσμα να εκδιωχθεί ο Καρατζαφέρης από την ΝΔ, να δημιουργήσει δικό του φασιστικό κόμμα το οποίο έστρωσε το κόκκινο χαλί για την Χρυσή Αυγή. Δεν θα το αναλύσουμε περισσότερο. Δεν είναι της παρούσης.



Το φιλοζωϊκό αυτό tweet του εικάζεται ότι προήλθε ένα βροχερό απόγευμα που ο Άρης είδε την κυρία που πληρώνει για να του βγάζει βόλτα τα δύο σκυλιά του (καθαρόαιμα εννοείται) να γυρίζει σπίτι μούσκεμα από την καταιγίδα. Περισσότερο ανάλυση δεν χρειάστηκε γιατί το λεγόμενο “value for money” χρόνου ανάλυσης-προσδοκόμενων ψήφων δεν ήταν ιδιαίτερα ενθαρυντικό. Οπότε το άφησε φλου ως έχει και ότι κάτσει.

Στόχος: Ψήφοι φιλόζωων. Λογικές απορίες: Λέγοντας συγκεκριμένες προτάσεις για τα ζώα συντροφιάς γενικότερα τι εννοεί; Άντε για τα σκυλιά και τις γάτες έχει κάποιο πλάνο ως δήμαρχος για πάρκα που θα μπορούν να βγαίνουν βόλτα. Το γενικότερα που αλλού πάει; Έχει πολιτικό πλάνο και για τα χάμστερ, τα ινδικά χοιρίδια, τα χρυσόψαρα, τα ιγκουάνα και τα φίδια; Ενδιαφέρον ακούγεται.

(η απάντηση του Μπουμπούκου δεν σχετίζεται με την εντυπωσιακή πολιτική θέση του Άρη. Παρ’ όλα αυτά κούμπωσε άψογα)



Η αποθέωση του ατενιστοδαπίτικου πολιτισμού και της χιπστερίστικης φιλοζωϊας. Στην Κρήτη μαθαίνουν σκοποβολή πάνω σε αδέσποτα σκυλιά. Σκασίλα μας! Στα Εξάρχεια έχουν ξεσκιστεί να σκορπάνε φόλες. Σκασίλα μας! Εμάς στόχος μας είναι να μαζέψουμε 46.000 ευρώ (από τις δικές σας τσέπες) και να φτιάξουμε ένα Doggylicious Coffee Shop & Pet Bakery. Δεν είναι δυνατόν να ασχολούμαστε με την πλέμπα των μπασταρδόσκυλων. Δεν γίνεται η Τερέζ Δάγκα και τα άλλα Λάσα Άπσο της τάξης της να μην έχουν ένα Da Capo να πιουν το εσπρεσάκι τους και να φάνε την φιλέ μινιόν κροκέτα τους με σος μαδέρα!



Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας Αφρικανός, ένας Πολωνός και ένας φασίστας.

Στόχος: Ψήφοι φασιστών μέσω Πλεύρη. Ψήφοι Λοβοτομημένων Παναθηναϊκών μέσω Βαζέχα. Ψήφοι Λοβοτομημένων Ολυμπιακών και ΑΕΚτζήδων μέσω Μπατίστα. Η συνισταμένη των χαρακτηριστικών και των τριών στελεχών του ψηφοδελτίου του Άρη του Μυκονιάτη, κάνουν λιγότερο φασιστικό το προφίλ του εξαιτίας της παρουσίας του Πλεύρη.

Ο Ντανιέλ Μπατίστα έχει ευρεία γκάμα εθνικοτήτων. Παρ’ ότι γεννήθηκε στο Πράσινο Ακρωτήριο της Αφρικής, μετά έγινε Πορτογάλος, μετά έγινε Ολλανδός, και μετά έγινε Έλληνας. Φήμες λένε ότι όταν έκλεισαν οι κάμερες ο Καταδρομέας -Πες Μου Που Υπηρέτησες- Πλεύρης κόλλησε την καταδρομική μουσούδα του στο πρόσωπο του Μπατίστα και του φώναζε με καταδρομικό ρυθμό“ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ! ΔΕΝ ΓΊΝΕΣΑΙ ΠΟΤΈ! ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΑΦΡΙΚΑΝΟΠΟΡΤΟΓΑΛΟΟΛΛΑΝΔΕ”.

 

Λίγο αργότερα ο Μπατίστα έβγαλε και του έδειξε το εκκαθαριστικό της εφορίας του και τα περιουσιακά στοιχεία που απέκτησε εξαιτίας της ποδοσφαιρικής του καριέρας και τότε ο Πλεύρης ηρέμησε και τον αγκάλιασε όλο περηφάνεια που τίμησε την φανέλα της Εθνικής Ελλάδος. Μάλιστα σύμπληρωσε το καταδρομικό του σύνθημα με την φράση “ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΓΙΝΕΣΑΙ”

Λίγες μέρες πριν, ο υπερταλαντούχος ηθοποιός Ρένος Χαραλαμπίδης έγραψε έναν εννιάλογο (δεν μπόρεσε να βρει ακόμα έναν λόγο να το κάνει δεκάλογο;) για τον οποίο θα ψηφίσει τον Άρη Σπηλιωτόπουλο για δήμαρχο της Αθήνας. Ο Εννιάλογος δημοσιεύθηκε (που αλλού;) στην Athens Voice του νεοφιλελεύθερου Γεωργελέ. Ακολουθεί ο βαθιά πολιτικά εμπεριστατωμένος εννιάλογος του υπερταλαντούχου Ρένου Χαραλαμπίδη που συνηθίζει να παίζει με τον ίδιο copy-paste τρόπο είτε πρόκειται για ταινία, είτε για σίριαλ, είτε για συνέντευξη, είτε για διαφήμιση. Πολύ κοντινοί του άνθρωποι δηλώνουν ότι ακόμα και κατά τον ύπνο του έχει το ίδιο ύφος.

9 λόγοι που θα ψηφίσω τον Άρη Σπηλιωτόπουλο

 

Γιατί έχει κότσια. Ο Άρης κατέβηκε σε μία μάχη που κανένας άλλος δεν δεχόταν να δώσει, με το κόμμα του διασπασμένο και –ας μην κρυβόμαστε– με τα αρχικά προγνωστικά εναντίον του. Και παρόλα αυτά είχε τη γενναιότητα να παραιτηθεί από βουλευτής. Αν μη τι άλλο δείχνει ότι είναι πολιτικός με τσαγανό -και μόνο ένας τέτοιος Δήμαρχος μπορεί να αλλάξει την Αθήνα.

 

Γιατί μπορεί να είναι πολιτικός, αλλά δεν μου φαίνεται για πολιτικάντης. Το εύκολο είναι να κράζουμε όλους τους πολιτικούς. Αλλά εδώ μιλάμε για έναν άνθρωπο που δεν έμπαινε εύκολα σε καλούπια. Έχω μιλήσει μαζί του και μόνο ξύλινος δεν είναι. Και στο κάτω-κάτω με τον Άρη ξέρω με τι έχω να κάνω, το προτιμώ από κάποιον που έχει την ταμπέλα του «ανεξάρτητου» ενώ τον έκανε Δήμαρχο το ΠΑΣΟΚ και πανηγύρισε την εκλογή του αγκαλιά με τον Γιώργο Παπανδρέου.

 

Γιατί έχει κάνει έργο από όπου πέρασε. Όταν ήταν Υπουργός Τουρισμού το τουριστικό συνάλλαγμα αυξήθηκε 4 δισ. Τους λίγους μήνες που ήταν Υπουργός Παιδείας έφερε εκπαιδευτική ειρήνη μετά τα «Δεκεμβριανά» του 2008 και προχώρησε στην αγορά υπολογιστών για κάθε μαθητή. Χειροπιαστά πράγματα –κι ας τα ξεχνάμε επειδή δεν «πουλάνε». Η Αθήνα χρειάζεται αποτελεσματικό Δήμαρχο.

 

Γιατί ζει στην Αθήνα. Τον βλέπω στο δρόμο, ξέρω ότι εδώ κινείται κάθε μέρα όλη μέρα. Άρα ελπίζω ότι μπορεί να βλέπει και να καταλαβαίνει τα προβλήματα της πόλης. Δεν μένει σε προάστιο, να έρθει εδώ να μας κάνει τον Δήμαρχο.

 

Γιατί ο Καμίνης και ο Κακλαμάνης δοκιμάστηκαν και απέτυχαν. Ξέρουμε τι έκαναν και τι να περιμένουμε από αυτούς. Ο μεν Κακλαμάνης μετατρέπει το προσωπικό του πρόβλημα σε πρόβλημα της Αθήνας. Ο δε Καμίνης παραδέχεται ότι δεν έχει κάνει έργα, μόνο που θέλει να τον χειροκροτήσουμε κι από πάνω γι αυτό. Μας αφήνουν κι οι δύο μια άσχημη και σκοτεινή Αθήνα. Και μετά, ο Σακελλαρίδης και ο Καπερνάρος δεν έχουν εμβέλεια πέραν του κόμματός τους. Ο Κασιδιάρης είναι επιλογή ντροπής. Η Αθήνα όμως πρέπει να προχωρήσει μπροστά.

 

Γιατί συμφωνώ με το σχέδιό του. Το σχέδιό του ότι η Αθήνα πρέπει να γίνει ξανά επιλογή για κατοίκους και επιχειρήσεις και προορισμός για τουρίστες και επενδυτές, είναι αυτό που χρειάζεται η πόλη. Από τους άλλους δεν έχω ακούσει κανένα απολύτως σχέδιο. Η Αθήνα όμως πρέπει να ξαναβρεί την αξία και το δυναμισμό της.

 

Γιατί είναι ένας άνθρωπος με αισθητική. Ξέρω, πολλοί γελάνε με αυτό. Εμένα θα μου επιτρέψετε να το θεωρώ σημαντικό. Αν δεν έχεις αισθητική, πώς θα φτιάξεις μια πόλη στην οποία να χαιρόμαστε να ζούμε;

 

Γιατί η Αθήνα πρέπει να αλλάξει. Ειδικά τώρα που η Ελλάδα πάει να βγει από την κρίση. Και το πέρασμα στη νέα εποχή πρέπει να ξεκινήσει από την Αθήνα. Να τελειώνουμε με την εποχή της μιζέριας και να βάλουμε τον πήχη ξανά ψηλά.

 

Γιατί μου αρέσει που λέει «Αθήνα μπορείς». Βαρέθηκα την απαισιοδοξία, την γκρίνια, αυτούς που λένε ότι δεν μπορούμε να καταφέρουμε τίποτα. Όχι, ρε παιδιά, μπορούμε. Και δεν μιλάμε για απίστευτα πράγματα, αλλά για να γίνεται κάθε μέρα κάτι, έστω ένα βήμα μπροστά. Να γίνεται η πόλη μας έστω και λίγο καλύτερη. Με έναν άνθρωπο στο τιμόνι δυναμικό, ικανό και με σχέδιο, μπορούμε να ελπίζουμε

Μια τσιγγάνα στον Σύριζα παραλίγο!

Πηγή: Στέλιος Ελληνιάδης – «Δρόμος της Αριστεράς»

Ο γύφτος στο Λυκαβηττό! Μ” αυτό τον πηχυαίο τίτλο τα ΝΕΑ έφτυσαν τον Μανώλη Αγγελόπουλο και εγκάλεσαν εμάς που είχαμε το θράσος να ανεβάσουμε τον τσιγγάνο τραγουδιστή στον «ιερό», για τους καθώς πρέπει «λευκούς» ευρωπαϊστές, λόφο του Λυκαβηττού, το καλοκαίρι του 1983. Και, μάλιστα, οι βέβηλοι!, μαζί με μια ολόκληρη τσιγγάνικη κομπανία, στην οποία συμμετείχαν η Ελένη Βιτάλη και οι κορυφαίοι σολίστες Γιάννης Βασιλόπουλος στο κλαρίνο και Λευτέρης Ζέρβας στο βιολί.

Τα ΝΕΑ, που όχι μόνο διαβάζονταν από ένα μεγάλο κομμάτι αριστερών, αλλά και γράφονταν από πολλούς αριστερούς των γραμμάτων και των τεχνών. Αριστερούς, «ορθόδοξους», «ανανεωτές» και «σοσιαλδημοκράτες», που , σε ομοφωνία με δεξιούς «ευρωπαϊστές» και ανομολόγητους ρατσιστές, έβγαζαν όχι μόνο σπυράκια, αλλά και χολή εναντίον των λαϊκών τραγουδιστών, με ιδιαίτερα επιβαρυντικό στοιχείο την ιδιαιτερότητα του «γύφτου».

Παρόμοιοι μ” αυτούς που μέσα από τις σελίδες του «Σχολιαστή» κατηγορούσαν την παρέα μας στο «ντέφι» για εθνικισμό επειδή αγαπούσαμε και προβάλαμε το λαϊκό και το δημοτικό τραγούδι! Ακολουθητές, φανερά τουλάχιστον μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ’80, μιας αντίληψης που θεωρούσε το ρεμπέτικο και λαϊκό τραγούδι κατώτερο προϊόν ενός λούμπεν προλεταριάτου και το δημοτικό φορέα ίου χουντικού εθνικισμού, όψιμοι εκσυγχρονιστές που αλληθώριζαν με την αγγλοσαξονική ανωτερότητα. Ποιο φύλλο της Αριστεράς βγήκε να αντικρούσει τη ρατσιστική επίθεση που πήρε εξωφρενικές διαστάσεις στον Τύπο της εποχής;

Πολλοί απ” αυτούς του προοδευτικούς, για να μην περιπέσουν σε αχρησία ερχόμενοι σε κόντρα με το λαϊκό αίσθημα της «βάσης» της Αριστεράς, μεταλλάχθηκαν συν τω χρόνω και έγιναν αυτόκλητοι υπερασπιστές των μειονοτήτων, τοποθετώντας καινούργια κουτάκια στο διανοητικό τους πεδίο. Άνθρωποι που αντιμετώπιζαν τους κάθε λογής «μειονοτικούς» σαν «απειλούμενα είδη», εξ αποστάσεως. Που δεν έκαναν ποτέ πραγματικές φιλίες με τους προστατευόμενούς τους, που ποτέ δεν τους κάλεσαν σπίτι τους να φάνε μαζί το Πάσχα ή τα Χριστούγεννα, που ποτέ δεν έβαλαν τα παιδιά τους να παίξουν με τα παιδιά τους. Μ” αυτές τις επιλογές, όμως, με τα «κουτάκια προστασίας» των μειονοτήτων, πήραν τα εύσημα του προοδευτικού και ουκ ολίγοι έκαναν καριέρα στα πανεπιστήμια , τις καθεστωτικές εφημερίδες της μη κυβερνητικές οργανώσεις και τα κομάτια της Αριστεράς.

Με χειρουργικά αποστειρωμένα γάντια προσέγγισαν τους μειονοτικούς (καλά φιλιέσε στο στόμα με τους γύφτους; με ρώτησε με μια γκριμάτσα αηδίας ένας ακροατής σε μια συναυλία). Δεν τους είδαμε ποτέ στους γάμους και στις κηδείες των τσιγγάνων, δεν τους συναντήσαμε ποτε στις εκδηλώσεις και τις κινητοποιήσεις για τα δικαιώματα των «Ρωσοποντίων», δεν ασχολήθηκαν και δεν έβγαλαν κιχ για τη διαρκή αγνόηση και κακομεταχείριση των Ελλήνων της Διασποράς, κυρίως από το ελληνικό κράτος, στα Βαλκάνια και τη Μαύρη Θάλασσα. Εκτός από τους τσιγγάνους, άφησαν όλο αυτό τον Ελληνισμό στην τύχη του, όχι μόνο γιατί αυτό τους μύριζε εθνικισμό, αλλά και γιατί η πραγματική υπεράσπιση των μειονοτήτων πάσης φύσεως θέλει σκληρή και μακρόχρονη δουλειά χωρίς ανταμοιβή και προνόμια, πολύ πέρα από τα γραφεία και τις έδρες και, κυρίως, χωρίς γάντια.

Γι” αυτό, οι πιο απόλυτοι, μόλις κάτι κινείται έξω από τα «κουτάκια που ελέγχουν, εξανίστανται, το απορρίπτουν, το συκοφαντούν και, αν τους παίρνει, το καταδιώκουν. Αυτοί αποτελούν το μέτρο του σωστού, αυτοί. ορίζουν τον τρόπο, το χρόνο και τον τρόπο άσκησης των δικαιωμάτων του «είδους» που προστατεύουν. “Οποιος παρεκκλίνει, γίνεται αντιδραστικός και καίγεται.
Αυτή η «πολιτική ορθότητα» μιας θορυβώδους και προνομιούχας πλευράς  του «προοδευτικού κόσμου». αφενώς άφησε εντελώς ανοχύρωτες τις μειονότητες στα δολώματα και τις παγίδες των εθνικιστών-ακροδεξιών και αφετέρου -από την αδυναμία τους να  ευθυγραμμιστούν με τις προδιαγραφές των «σοφών»- τις αφόπλισε.

Τουρκόγυφτοι

Όποιος δεν έχει ζωντανές παρτίδες με τους τσιγγάνους, είναι δύσκολο να καταλάβει σε τι απροσμέτρητο κοινωνικό βάθος ζούνε. Σε ποιο περιθώριο είναι καταδικασμένοι, τι περιφρόνηση βιώνουν και πόσο σχεδόν αδύνατο είναι  να γίνουν ίσοι με τους «λευκούς» έχοντας να υπερπηδήσουν ένα δαιδαλώδες σύμπλεγμα αποκλεισμών. Μόνο ο Κώστας Χατζής κατάφερε να ξεφύγει από το γκέτο. Γιατί έπαιζε κιθάρα και όχι κλαρίνο ή τουμπελέκι, γιατί μιλούσε άπταιστα τα ελληνικά έχοντας αποβάλει πλήρως την τσιγγάνικη προφορά, γιατί δεν έκανε παρέα με τσιγγάνους, γιατί διάλεξε δυτικό θρήσκευμα, γιατί είχε μεγάλο ταλέντο και επέλεξε ένα είδος ρεπερτορίου που απευθυνόταν όχι στους τσιγγάνους, αλλά στους «λευκούς». Αυτός πέρασε τις Συμπληγάδες και έγινε «sir-. Η Βιτάλη το πάλεψε αλλιώς, αλλά το φορτίο είναι πολύ βαρύ και ο βράχος ράγισε.

Οι άλλοι εξίσου σπουδαίοι τσιγγάνοι μουσικοί, που δεν ήθελαν ή δεν μπόρεσαν να αλλάξουν τις πολιτισμικές τους προδιαγραφές, παρ” όλη τη μεγάλη προσφορά τους στο κοινωνικό σύνολο, παρέμειναν «γύφτοι» με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Για ένα μικρό μνήμα για τον εξαίρετο Γιάννη Βασιλόπουλο των χιλιάδων ηχογραφήσεων και παραστάσεων, συνεργάτη του Καζαντζίδη, του Ξαρχάκου, του Κόρου και δεκάδων άλλων σπουδαίων καλλιτεχνών, χρειάστηκε να παρακαλέσω τους μισούς δημάρχους της δυτικής Αττικής!

Υπήρχε ποτέ περίπτωση να παραχωρήσουν, τιμής ένεκεν, μια γωνίτσα στο Α” νεκροταφείο δίπλα στους μη τσιγγάνους καλλιτέχνες; Οι τσιγγάνοι, όντας ακραία περιφρονημένοι, (ας σκεφτούμε πότε αναφέρονται στα δελτία ειδήσεων), ήταν ανέκαθεν θύματα των κομμάτων εξουσίας που τους εκμεταλλεύονταν για ψηφοθηρικούς λόγους. Με την ελπίδα ότι θα αποσπάσουν ένα κομματάκι ανοχής και αποδοχής στην κοινωνία των «άλλων», σέρνονταν πίσω από τους πολιτευτές που κρατούσαν τα ηνία της εξουσίας και μοίραζαν εκδουλεύσεις.

Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, δεν κατάφεραν και πολλά. Κι όσοι προσπάθησαν να διαφοροποιηθούν ή να αντισταθούν χωρίς να αρνηθούν τη φυλή και τον πολιτισμό τους, έφαγαν τα μούτρα τους. Και πολλά από τα κονδύλια που διατέθηκαν γι” αυτούς δεν ξέφυγαν από τη διαχείριση των πολιτευτών και των κολαούζων τους. Εύκολα μπορεί κανείς να καταλάβει πόσο ωφέλησε τους τσιγγάνους η δημαγωγία και το ρουσφέτι της ρατσιστικής Δεξιάς. Αλλά εάν είναι δύσκολη η ζωή για τους τσιγγάνους της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης που τους κόβουν ακόμα και το ρεύμα, είναι ακόμα πιο δύσκολη η ζωή για τους τσιγγάνους της επαρχίας. που έχασαν τις περισσότερες από τις  δουλειές που έκαναν στα χωράφια με την πλημμύρα των μεταναστών και την τεχνητή κρίση των Μνημονίων.

Και ιδιαζόντως δύσκολη για τους τσιγγάνους της Θράκης που έχουν το στίγμα του «τουρκόγυφτου» επειδή είναι μουσουλμάνοι σε αντίθεση με τους εκχριστιανισμένους τσιγγάνους που είναι κάτοικοι των μεγάλων πόλεων. Αυτοί υπέστησαν όλους τους πρόσθετους περιορισμούς που η πολιτεία εφάρμοσε για τη μειονότητα της Θράκης, με τις απαγορεύσεις μετακινήσεων, οικοδόμησης, οδήγησης κ.λπ. Και τώρα γίνεται πια εντελώς φανερό, δεδηλωμένο, ότι μερίδα του «προοδευτικού κόσμου», που παίζει με τους όρους των διακρατικών συμφωνιών και ισορροπιών, συναινεί σ” αυτό τον αποκλεισμό, που είναι πλέον update και δεν πρέπει να διαταραχτεί! Δηλαδή, μια «ισονομία-ισοπολιτεία», που καταδικάζει επ” άπειρον τους τσιγγάνους της Θράκης να παραμείνουν «τουρκόγυφτοι»!

Περίπτωση Σαμπιχά

Εάν η Σαμπιχά Σουλεϊμάν είναι πράκτορας της CIA, στο πυρ το εξώτερον. Αλλά αυτό πρέπει, πριν το υπονοήσει κανείς, να αποδειχτεί με ατράνταχτα ντοκουμέντα, αλλιώς είναι εφάμιλλο των κατηγορών που έστελναν τους κομμουνιστές στα εκτελεστικά αποσπάσματα σαν Εαμοβούλγαρους. Εάν η Σαμπιχά, η κάθε Σαμπιχά, δεν τραβηχτεί με τους προέδρους, τους υπουργούς και κάθε παράγοντα από τον οποίο  μπορεί να αποσπάσει μια βοήθεια μια στήριξη, έστω μια υπόσχεση για την βελτίωση των όρων ζωής μιας από τις πιο παραπεταμένες κοινότητες των Βαλκανίων με ποιους θα συνδιαλλαχτεί; Μόνο με τους πανεπιστημιακούς που ζούνε τα προβλήματα των «κατώτερων» μέσα από μια εικονική πραγματικότητα και εκδίδουν πιστοποιητικά ορθοφροσύνης ή με τις κομματικές οργανώσεις της Αριστεράς που αλλού τυρβάζουν;

Φωτογραφίες με τον Παπούλια τον οποίο συνόδευσα στα χωριά της Αζοφικής Θάλασσας προσπαθώντας να αποσπάσω κάποια υποστήριξη του στα ζωτικής φύσης ζητήματα του Ελληνισμού, έχω κι εγώ. Στο γραφείο του Εμφιετζόγλου έχω επίσης πάει μαζί με την πρόεδρο των Ελλήνων της Ουκρανίας για να τον πιέσουμε να τελειώσει την ανέγερση του Πολιτιστικού Κέντρου που είχε παραχωρήσει στην κοινότητα των Ελλήνων της Μαριούπολης και να καταβάλει τις αμοιβές μερικών εντόπιων δασκάλων της ελληνικής γλώσσας. Με τον Φαήλο Κρανιδιώτη έχω βγει στην τηλεόραση δύο φορές και, επιπλέον, μιλάω τούρκικα. Και λοιπόν;

Οι τσιγγάνοι που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα, και ειδικά αυτοί των απομονωμένων περιοχών της Θράκης, οι «τουρκόγυφτοι», τρώνε τώρα και την αριστερή μούντζα, γιατί άθελά τους μπλέχτηκαν στους μηχανισμούς που χρησιμοποιούν τους ανθρώπους για να κάνουν τη δουλειά τους. Κι όταν θέλουν να τους ξεφορτωθούν, εμφανίζονται πρόθυμοι κουτσομπόληδες για να ρίξουν την απαραίτητη λάσπη στα θύματα, για να δικαιολογήσουν και να εξωραΐσουν την απρέπεια. Κάθονται στα λάπτοπ με ένα ποτήρι κρασί ή ένα φλιτζάνι καπουτσίνο και εξαπολύουν μύδρους, φήμες και στομφώδεις δηλώσεις εναντίον μιας φωνής των «νταλίτ», της κατώτερης κάστας της ελληνικής κοινωνίας, των «ανέγγιχτων» που όταν τους βλέπουν οι ευυπόληπτοι πολίτες αλλάζουν πεζοδρόμιο.

Άμα δεν βάζεις τους πονεμένους, αδικημένους, διωκόμενους και απόκληρους πάνω από τον εαυτό σου και πάνω από το σινάφι σου, τι σόι αριστερός είσαι; Αναρωτήθηκε κανείς πώς θα συνεχίσει η Σαμπιχά την προσπάθειά της, στο πουθενά της Θράκης, για να είναι αυτή και οι φίλες και οι γειτόνισσές της μόνο «γύφτισσες» και όχι «τουρκογύφτισσες»; Την παρασύραμε, τη στιγματίσαμε, την απαξιώσαμε και την πετάξαμε στα αζήτητα σαν σκουπίδι. Επειδή δέχτηκε να είναι υποψήφια του ΣΥΡΙΖΑ! Δηλαδή, εδώ γελάμε και κλαίμε, πιο ακροδεξιά δεν θα μπορούσε να είναι «αυτή η κυρία»! Η ανθρωπιστική τραγωδία και το πολιτικό φιάσκο θα κοστίσει πολύ στον ΣΥΡΙΖΑ. Εάν η Σαμπιχά προτάθηκε και ψηφίστηκε για να χρησιμοποιηθεί σαν σφήνα στην «τουρκοκρατία» στη Θράκη, είναι σοβαρό ατόπημα. Αλλά σοβαρότατο λάθος είναι και η αποβολή της χωρίς κανένα άξιο λόγου επιβαρυντικό στοιχείο εναντίον της μέχρι σήμερα, 25 Απριλίου, δύο βδομάδες μετά την ανακήρυξή της ως υποψήφια του ΣΥΡΙΖΑ. Για να μην πω τίποτα, επί του παρόντος, και για τις «δημοκρατικές διαδικασίες» που ακολουθήθηκαν!

Μετά συγχωρήσεως, σύντροφοι, αλλά δεν βρίσκω τίποτα αριστερό σ” αυτή την πρακτική, η οποία, μαζί με όλη τη σαβούρα που τη συνοδεύει για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα βγάζοντας στην επιφάνεια κι άλλες πλευρές του κακού μας εαυτού, τραυματίζει την Αριστερά στο πιο ευαίσθητο της σημείο, το ήθος, άνευ του οποίου δεν είμαστε καλύτεροι από τους αντιπάλους μας.

Αντί επιλόγου

  1. Η Σαμπιχά Σουλεϊμάν συμπεριλήφθηκε στον κατάλογο των υποψηφίων για το ευρωψηφοδέλτιο με το χαρακτηρισμό δίπλα στο όνομά της «ακτιβίστρια Ρομά». Δηλαδή, εάν ήταν εβραϊκής καταγωγής θα αναφερόταν ως «ακτιβίστρια Εβραία»; Και τότε γιατί η Κούνεβα δεν αναφέρεται ως «συνδικαλίστρια Βουλγάρα»;

  2. Σκίστηκαν ορισμένες γυναίκες-μέλη του ΣΥΡΙΖΑ για να διασφαλίσουν την αντιδημοκρατική, αλλά και αναχρονιστική και υποτιμητική για τις γυναίκες εκλογική ποσόστωση. Αλλά σιώπησαν κραυγαλέα για το διασυρμό της τσιγγάνας από τη Θράκη! Αχ, αυτά τα πόστα…

  3. Εάν η ομάδα της Σαμπιχά παίρνει επιχορήγηση, καλό θα ήταν, όσοι την κατηγορούν για κάτι τέτοιο, να μην ξεχνούν ότι τις πιο μεγάλες χορηγίες από το κράτος τις παίρνουν επί δεκαετίες τα κόμματα, των αριστερών συμπεριλαμβανομένων. Κι απ” αυτές τις χορηγίες πληρωνόμαστε κι εμείς που δημοσιογραφούμε στα αριστερά ΜΜΕ. Όσο για τους κρατικοδίαιτους πανεπιστημιακούς… ουδείς αναμάρτητος.

  4. Δεν αποκλείεται η «πολιτική ορθότητα» να απαιτήσει να τραγουδάμε εφεξής όλα τα τραγούδια που μιλάνε για τσιγγάνους αντικαθιστώντας τη λέξη τσιγγάνος και τσιγγάνα με τη λέξη «ρομ» ή «ρομά»! Δηλαδή, για παράδειγμα, «Τρελέρομά» και «Ρίξε ρομά τα χαρτιά»…

Από: http://vathikokkino.com/2014/04